Posted on

5 הצעדים למציאת מארגן/ת החתונות המושלם

5 הצעדים למציאת מארגן/ת החתונות המושלםמאמר נוסף מבית מסיבלנד- גימיקים לחתונה במחירים משתלמים במיוחד, והפעם: 5 הצעדים למציאת מארגן/ת החתונות המושלם. בתוך שטף האושר הראשוני מיד לאחר האירוסין שלכם, בוודאי תתחילו לעיין במגזינים ואתרי חתונות  ומכבר תרגישו קבורים תחת מפולת של רשימות וערימה מרתיעה של החלטות שצריך לקבל. בשלב זה, יש סיכוי שתתחילו לשקול את שירותיו של אמרגן חתונות מקצועי. אפילו ששכירת אמרגן חתונות הינה הוצאה נוספת, לעיתים רבות הם דווקא יעזרו לכם לחסוך בהוצאות בטווח הרחוק. וללא שום ספק, האמרגן הנכון בהחלט יכול לחסוך לכם זמן ולחץ (ולזה  אין מחיר!).

1. עשו את שיעורי הבית שלכם

בקרו באתרים של אמרגנים פוטנציאליים ובדקו האם ישנן תמונות של חתונות שהם הפיקו לאחרונה כדי לעזור לעצמכם לצמצם את הרשימה. שימו לב שלכל האלמנטים ישנו מראה מלוכד והאם ישנו סגנון משותף שכל החתונות חולקות – זה כנראה ישקף את המומחיות של אותו אמרגן, כך שעליכם להחליט אם זה סגנון שקוסם לכם. למשל, אם כל החתונות שהוא תכנן והפיק נראות יוקרתיות וזוהרות, ואילו אתם מעוניינים בהתאספות קטנה ואינטימית – כנראה שזה לא האמרגן המתאים לכם. כמו כן, חפשו מידע על סוגי שירותי ההפקות שהאמרגן מציע, מקומות שעבד איתם, פרסים שזכה בהם וכד’.

2. צרו קשר עם המועדפים שלכם

צרו קשר עם שלושת או ארבעת הנבחרים שבתחילת רשימת המועדפים שלכם ווודאו את הפרטים הבאים: סוג שירותי ההפקה שהם מציעים, שמות האולמות והמקומות שאיתם הם עבדו, זמינות תאריכים לחתונה, ותאימות כלכלית (בקשו את המחיר הממוצע שהם גובים ואו טווח מחירים עבור הפקה שלהם). במידה והתשובות תואמות לחזון שלכם ולתקציב שלכם, קבעו להיפגש עם כל אחד מהם.

3. התכוננו לפגישתכם הראשונה

הביאו אתכם תמונות, גזירות ממגזינים, או אפילו את לוח (או לוחות) ההשראה שלכם לפגישה עם האמרגנים הפוטנציאליים. בפגישתכם, כמובן שתרצו לקבל מושג על איכות ההפקות שלהם, לכן שאלו אותם על אירועים שהם תכננו ובקשו לראות את הפורטפוליו שלהם. אבל עליכם גם לשים לב לאישיות שלהם: האם זה מישהו שתוכלו לעבוד אתו באופן אינטימי במשך חודשים? הביעו את הרעיונות שלכם לגבי הסגנון שלכם וצבעים שאתם אוהבים וצפו בתגובות האמרגנים – הם צריכים להיענות להם בלהט. לאחר מכן, לקבלת מושג על אופן העבודה שלהם, שאלו אותם איך הם יוכלו להגשים את החזון שלכם. אמרגן טוב צריך להיות בעל יכולת להקשיב לרעיונות שלכם ולחדד אותם על-מנת להפוך את החתונה שלכם למשהו באמת ייחודי ובלתי נשכח.

4. צרו קשר עם ממליצים

אל תרגישו לחוצים לשכור את שירותיו של אמרגן שמצא חן בעיניכם על המקום. וודאו שאתם יוצרים קשר עם ממליצים ושואלים את הפרטים הבאים: עד כמה האמרגן עמד בתקציב שלכם ולא חרג ממנו? האם תוכלו לשלוח בבקשה תמונות מהחתונה שלכם? (זוהי דרך טובה לוודא את אחידות ומקצועיות ההפקה של החתונה. הפורטפוליו של האמרגן יהיה מלא בעבודותיהם הטובות ביותר, וכמובן, הם ייפנו אתכם לממליצים שהיו הכי מרוצים מעבודתם, כך שתוודאו שאתם גם מחפשים באינטרנט עבור תמונות אמיתיות אחרות מהחתונות שהם הפיקו.)

  • עד כמה נכון ומדויק הם הבינו ופירשו את הרעיונות שלכם?
  • האם הסגנון של ההפקה והחתונה היו בדיוק מה שרציתם?
  • באילו דברים הם טיפלו לכם (רשימת מוזמנים, פגישות ספקים, ארגון והכנה, וכו’)?
  • האם יש להם המלצות טובות מספקים? האם הם היו מתואמים עם ספקים אחרים?
  • עד כמה מהר הם עונים לדואר אלקטרוני, הודעות, או שיחות? האם היה נעים לעבוד איתם?
  • האם החתונה עברה חלק מצד האורחים והאם הם נהנו?
  • האם היו דברים שהשתבשו, ואיך האמרגן התמודד עם זה?
5. סגרו את העסקה

כמובן, קחו זמן להשוות בין מחירים, התרשמויות, הערות, ובמידה וסופקו כאלה – הצעות רשמיות (ישנם אמרגנים שייצרו טיוטה של החזון הכללי לאירוע שלכם, עם השירותים שהם מתכוונים לספק לכם בפורמט של הצעת מחיר, אשר לאחר מכן תשמש כבסיס לחוזה ביניכם). ברגע שהחלטתם על האמרגן המתאים, צרו איתם קשר באופן מידי כדי להביע רצון להתקדם הלאה, ובקשו מהם להכין את החוזה. ברגע שחתמתם על החוזה ושילמתם את המקדמה, אשת יד-ימינכם (או איש יד-ימינכם) מובטח.

עוד נושאים פופולריים באתר מסיבלנד

רכישה של מתנות למשפחה ולאורחים בחתונה  |  משחקים והפעלות במסיבת רווקות