Posted on

טיפים לעיצוב שולחן למסיבות

שולחן למסיבות יכול להפוך להיות כוכב המסיבה, אבל בכדי שזה יקרה, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן אותו בקפידה, תוך שימת דגש על כל אותם אלמנטים ואביזרים אשר בכוחם להפוך את השולחן למרשים במיוחד.

כמובן, שאם המסיבה מתבססת על קונספט מסוים, מומלץ בשלב הראשון להבין את הקונספט ובשלב הבא, יש לבחור באביזרים בקונספט או במיתוג המתאים.

מוצרים חמים לעיצוב השולחן

בטרם עיצוב השולחן, ההמלצה תהיה להכיר את כל האלמנטים והמוצרים החמים ולבחור את אלו אשר יתאימו לעיצוב השולחן, בין האפשרויות המוצעות עבורכם:

#1 כלי הגשה מקוריים ומיוחדים – כוסות בעיצוב כדורי דיסקו, מגשי מספרים למילוי ממתקים, קופסאות פופקורן מעוצבות ועוד.. כלי הגשה מקוריים יכולים לתרום במידה רבה לעיצוב השולחן ולהפוך אותו לייחודי ומושקע וכמובן, מתאים לרוח המסיבה.

#2 חצאיות מעוצבות לשולחן – חצאיות לשולחן במגוון רחב של עיצובים וצבעים יכולים להפוך את השולחנות למעוצבים ומדליקים במיוחד. כמובן, שמומלץ לבחור את החצאית אשר מתאימה לקונספט העיצובי או לסוג האירוע – לדוגמא, אם חשקה נפשכם בשולחן אלגנטי ויוקרתי, תוכלו לבחור בחצאית לבנה מתחרה. לצפיה בכל המפות שולחן למסיבות »

#3 סכו”ם מעוצב – סכו”ם מעוצב חד פעמי יכול להשתלב בצורה הרמונית בכל שולחן למסיבות, קיימים מגוון רחב של סגנונות עיצובים של סכו”ם כאשר ניתן להתאים את הסכו”ם לעיצוב השולחן ובכוחו גם לשדרג את השולחן – חשוב לבחור בסכו”ם אשר יתאים לכלים החד פעמיים הנבחרים. לצפיה בכל החד פעמי למסיבות »

#4 אביזרים מיוחדים – מגוון רחב של אביזרים חד פעמיים בעיצובים מיוחדים אשר בכוחם לתרום תרומה גדולה לעיצוב השולחן ולהפוך אותו לייחודי ומקורי. לצפייה בכל האביזרים המיוחדים למסיבות »

טיפים לעיצוב שולחן למסיבות

כל האביזרים לעיצוב שולחן תחת קורת גג אחת

אם גם אתם תרים אחרי אביזרים לעיצוב השולחן מכל סוג, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה.
ב”מסיבלנד” תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים חד פעמיים מעוצבים, מקוריים ומיוחדים, מכל הסוגים, כאשר כל שאתם צריכים לעשות זה לבחור מתוך ההיצע את האביזרים אשר יתאימו בצורה המושלמת לקונספט שבחרתם לעיצוב השולחן.
כמובן, שאם עדיין לא קיבלתם החלטה לגבי הקונספט העיצובי של השולחן, הצוות של “מסיבלנד” ישמח לסייע לכם במציאת הקונספט וביישומו בפועל.