Posted on

יום הולדת 50

אחד הגילאים המרגשים ביותר הוא גיל חמישים. אם גם אתם עומדים לחגוג יום הולדת 50 או שיקירכם עומד להחליף קידומת לגיל חמישים ואילו אתם מעוניינים לערוך לו מסיבת יובל מרגשת עם כל החברים והמשפחה, חשוב שתחליטו האם אתם מעוניינים להפיק את האירוע המרגש או שמא אתם מעוניינים לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום הפקת מסיבות יום הולדת.

באם החלטתם שאתם הולכים לקחת על עצמכם את העניין חשוב שתיישמו את הדברים הרשומים במאמר זה.

תמונה של יום הולדת 50
גיל 50 הוא אחד הגילאים המרגשים לחגיגת יום הולדת!

הפקת מסיבה יוקרתית ומרשימה בבית

אם החלטתם להפיק מסיבת יום הולדת 50 בבית ולהזמין ולשם כך להזמין את הקולגות מהעבודה, החברים ובני המשפחה חשוב שתיקחו בחשבון את הדברים הבאים:

  • רעיונות מקוריים – עצם זה שהחלטתם לערוך את המסיבה בבית אינו אומר שתצטרכו להתפשר על מסיבה ביתית ונחמדה, שכן נכון להיום ניתן לבחור באטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה שלכם למיוחדת ביותר, כמו למשל הזמנת אמן סטנד אפ שיופיע בפני האורחים ועל אותו משקל הזמנת אמן חושים. אפשרויות נוספות הן  הזמנת הרצאה של נומרולוג או גרפולוג. החלטה לערוך סדנת אלכוהול במסגרת המסיבה או להזמין הופעה של רקדנית או זמרת מסויימת וזו רק תחילת הרשימה.

 

  • תקציב וציוד – חשוב לעבוד מסודר על כל הקשור אל סידורי הפקת המסיבה. חשוב לדעת מה כמות המוזמנים שיגיעו אל המסיבה ובהתאם לתכנן את התקציב. חלק ניכר מהתקציב צריך לכלול את כל אביזרי יום הולדת אותם תקנו למסיבה, אם מדובר על מפת שולחן מיוחדת המתאימה לאווירת יום הולדת 50. אם על המפיות, הכלים החד פעמיים, הבלונים ליום הולדת, המעמד המיוחד לעוגה, הקונפטי הצבעוני, הבלונים המיוחדים עם הספרות 50 ושם חתן או כלת השמחה, זר הפרחים המיוחד וזו רק ההתחלה..ומה עם כל הקשור אל עיצוב שולחן יום הולדת 50?

 

  • עיצוב שולחן – חשוב לקחת בחשבון ששולחן יום ההולדת הינו אחד הדברים המרכזיים בכל מסיבה, שכן על השולחן תעמוד עוגת יום ההולדת, הממתקים והפירות, הפתעות ליום הולדת, היינות והקוקטיילים, המפיות המיוחדות, הכוסות, גביע המרטיני הענק ועוד..כאן יש לכם אפשרות לעצב את השולחן בעצמכם או לשכור את שירותיו של מומחה בתחום.

כך או כך אנחנו לרשותכם, מסיבלנד – ציוד למסיבות יום הולדת 50 במחירים משתלמים.

מעוניינים שנעזור לכם לבחור? התקשרו 04-6147777