Posted on

יום הולדת 11

הילדים שלכם חוגגים יומולדת 11? שנייה לפני שהם גדלים להיות בגיל המצווה, קבלו מאיתנו כמה דרכים לחגוג להם את הילדות ביום הולדת 11 מושלם!

 

מקום לחגיגת יום ההולדת 11

אם יש לכם בית פרטי, אתם יכולים לחגוג את היומולדת בגינה שלכם. אם יום ההולדת יוצא בחודשי הקיץ אפשר אפילו להרכיב בריכה גדולה ולהזמין את הכיתה של הילד או הילדה ליהנות בבריכה שלכם.

אם אתם גרים בדירה, אפשר לארגן את יום ההולדת בפארק מתחת לבית או על חוף הים. הילדים יוכלו לרוץ, לשחק ולהוציא אנרגיה במהלך המסיבה.

אם מדובר בחודשי החורף, אפשר לארגן יום הולדת 11 בבית שלכם או לשכור חדר במרכז הקהילתי של העיר שלכם.

תמונה של עוגה בחגיגת יום הולדת 11
השולחן של יום הולדת 11 צריך להיות אחד מהדברים המרכזיים שאתם מתכננים לחגיגת יום הולדת!

קהל היעד של היום הולדת

תתחשבו באנשים שמגיעים לחגוג איתכם. אם מדובר ברוב של ילדים מבית הספר של הילד או הילדה שלכם, תכוונו לכך שיום ההולדת יהיה לקראת סוף השבוע ולשעה לא מאוחרת מידיי כמו 5 או 6 אחר הצהריים. אם מדובר ברוב של משפחה וחברים, אפשר לארגן את יום הולדת בשעה יותר מאוחרת.

אטרקציה לילדים

כדאי לתת לילדים סוג של אטרקציה שהם ייהנו ממנה במהלך יום הולדת 11. יש הרבה רעיונות ליום הולדת שאפשר לעשות כמו למשל, להביא מפעיל שילמד אותם ניסויים מדעיים, שאי אפשר ללמד כשהם בגילאים צעירים יותר. אופציה נוספת היא לתת להם לשחק משחקים שיעניינו אותם כמו להציב משחקים שיש לכם בבית כמו הוקי אוויר, באולינג וביליארד ולערוך תחרויות בין האורחים.

קישוטים ליום הולדת 11

אם הילד או הילדה שלכם אוהב נושא מסוים שהם רוצים שיופיע ביומולדת שלהם, תזרמו איתם. באתר של מסיבלנד תוכלו לחפש את כל מה שאתם צריכים ליומולדת. קישוטים ליום הולדת לקשט איתם את המסיבה, שקיות הפתעה שאפשר לחלק לאורחים בסוף המסיבה, בלונים בשלל צורות וצבעים ועוד.

עיצוב שולחן ליום הולדת 11

הנושא שבחרתם צריך להופיע גם על השולחן שאתם מכינים ליום ההולדת. אפשר לקנות חבילות של עיצוב שולחן שיכללו בתוכם מפות, מפיות, כוסות, צלחות, סכו”ם חד פעמי ועוד. עוגת יום ההולדת לא חייבת להיות עסק יקר. ניתן לקנות במסיבלנד דף סוכר אכיל שיתאים לכל נושא שאתם בוחרים עם הקדשה לילד או ילדת יום ההולדת.

 

רוצים להתייעץ איתנו לגבי יום הולדת 11 של הילדים? תתקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950.