Posted on

יום הולדת 5

הילד או הילדה שלכם הגיע לגיל 5, הגיל בו מתחילים לזכור את ימי ההולדת ובו מזמינים את כל ילדי הגן, המשפחה והחברים הקרובים.

 

אתם רוצים לארגן להם מסיבת יומולדת שהם ייהנו ממנה אבל שבועיים לפני תכנון היומולדת אתם לא יודעים מאיפה להתחיל. אנחנו כאן לעזור לכם לעשות סדר בראש.

רעיונות ליום הולדת 5

קונספט היומולדת – יום הולדת 5 זה כבר יום הולדת של ילדים גדולים שנמצאים כבר בטרום חובה. תתפלאו לראות כמה הילדים שלכם כבר ירצו להיות מעורבים בתהליך התכנון של מסיבת היומולדת שלהם לכן תשבו איתם ותחליטו ביחד על הקונספט של יום ההולדת, בדרך כלל זה יהיה לפי הנושא שהילדים שלכם הכי יאהבו כמו התוכנית האהובה עליהם, הצבעים האהובים עליהם וכן הלאה.

קישוטים ואביזרים ליומולדת  – אחרי שהסכמתם על הקונספט של המסיבה, אתם צריכים לקנות קישוטים ואביזרים ליומולדת בהתאם. לדוגמא, אם הילד שלכם בחר בקונספט של כוח פיג’יי, תחפשו אביזרים וקישוטים ליומולדת של כוח פיג’יי. למשל, באתר מסיבלנד תוכלו למצוא חבילת כוח פיג’יי ל- 32 ילדים ב- 199 ₪ הכוללת:

עיצוב שולחן מפה מעוצבת כוח פיג’יי, 32 צלחות גדולות כוח פיג’יי, 32 מפיות בעיצוב כוח פיג’יי, 32 כוסות בעיצוב כוח פיג’יי ומעמד קאפייקס ירוק.

קישוט ליומולדת – 30 בלונים בצבעים ירוק אדום וכחול, כרזה ענקית של כוח פיג’יי, שרשרת דגלונים של כוח פיג’יי, 10 נרות כוח פיג’יי לעוגה, בלון כוח פיג’יי לניפוח בהליום או בקשית.

משחקים לילדים – אם בחרתם לא להזמין מפעיל, אתם יכולים לקנות משחקים שתוכלו לשחק איתם במהלך יום הולדת 5 כדי לעניין את הילדים ולגרום להם ליהנות ממנו. משחקים לדוגמא יכולים להיות: קליעה למטרה, פיניאטה מלאה בממתקים, באולינג, תחרות מירוצי שליחים ועוד.

יום הולדת 5
השולחן של יום הולדת 5 צריך להיות אחד מהדברים המרכזיים שאתם מתכננים ליומולדת!

עיצוב שולחן ליום הולדת 5

השולחן של יום הולדת 5 צריך להיות אחד מהדברים המרכזיים שאתם מתכננים ליומולדת. אז מה צריך להיות חלק מעיצוב שולחן ליום הולדת 5?

עוגה מעוצבת – ברגע שהחלטתם על הקונספט של היומולדת, יהיה לכם קל לבחור עוגה מעוצבת לפי זה. למשל, אם בחרתם בקונספט של חיות, אפשר להכין לילדים שלכם עוגת שוקולד שכולם אוהבים ולקשט אותה בקישוטים ודף סוכר אכילים של חיות שתגנוב את ההצגה.

אוכל וממתקים – הגשה זה הכל. תפזרו צלחות מלאות בחטיפים וכריכים שקל לנשנש במהלך היומולדת. תשאירו צלחות וכוסות ריקות מפוזרים על השולחן כדי שהאורחים יוכלו לקחת צלחת וכוס ולמלא אותם בשתייה ובאוכל. אפשר לקנות באותו מקום שאתם קונים את הקישוטים את כלי ההגשה. למשל באתר של מסיבלנד, אפשר למצוא מעמד לכוסות שקל לקחת ולמלא אותם.

שקיות הפתעה –  הפתעות למסיבת יום הולדת סיום מתוק ליום הולדת 5. תחלקו בסוף הערב שקיות עם כמה ממתקים ומשחק קטן שייתן תחושה טובה לאורחים כשהם הולכים הביתה.

יום הולדת 5 רק דרך מסיבלנד!

במסיבלנד תוכלו למצוא מבחר רחב של חבילות ליום הולדת בנושאים שונים. יש אצלנו קישוטים, אביזרים ומתנות במחירים הכי משתלמים שיש!

 

רוצים להתעניין לגבי חבילות יום ההולדת שלנו? התקשרו אלינו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950  ונשמח לעזור!