Posted on

יום הולדת 12

מזל טוב, הילדה שלכם חוגגת יום הולדת 12!! אתם רוצים לארגן לה מסיבת בת מצווה אדירה שהיא תיהנה ממנה אבל אתם לא יודעים ממה להתחיל את התכנון? הבאנו לכם כמה רעיונות ליום הולדת 12 שהיא ממש תאהב!

 

דבר ראשון שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם מתכננים יום הולדת 12 הוא לחשוב על הנושא של מסיבת יום ההולדת. הנה כמה נושאים פופולאריים:

יום הולדת 12 בסגנון חד קרן

טרנד שממש הולך היום בימי הולדת הוא טרנד חד הקרן. הנושא הצבעוני הזה יכול לבוא לידי ביטוי בהכנת עוגה גדולה עם קרן של חד קרן באמצע שכל האורחים יתלהבו ממנה. עיצוב שולחן ליום הולדת  עם חצאית של טול ורוד, קונפטי לקישוט השולחנות בצורת חדי קרן קטנים, מעמד לקאפקייקס של חד קרן עם קאפקייקים צבעוניים ואפילו מנורת לד גדולה בצורת חד קרן או בלון ענקי שאפשר להציב באמצע של חד קרן. באתר מסיבלנד תוכלו למצוא את כל האביזרים שקשורים לחד קרן במחירים ממש משתלמים.

יום הולדת 12 בסגנון טרופי

עוד יציאה מגניבה שאפשר ליצור עבור יום הולדת גיל 12 היא יומולדת בסגנון טרופי. אפילו בחודשי החורף הקרים, אפשר להרגיש כאילו שאתם נמצאים על אי טרופי אם תקשטו את המקום באווירה הנכונה. מסיבלנד תוכלו למצוא “סירות” עשויות מבמבוק שאפשר להגיש עליהם חטיפים, כוסות בצורת אננסים, עיצוב שולחן ליום הולדת 12 עם קונפטי של אננס או קקטוס, סכ”ום, מפיות, צלחות טרופיות שיגרמו לכם להיכנס לאווירה הטרופית.

תמונה של חגיגת יום הולדת 12
גיל 12 הוא אחד הגילאים המרגשים לחגיגת יום הולדת!

יום הולדת 12 בסגנון ספארי

יום הולדת לגיל 12 סופר מקורי יכול להיות באווירה של ספארי. אפשר לארגן עמדה של סלפי עם אביזרי יום הולדת של חיות, אפשר להכין עיצוב שולחן ליום הולדת 12 עם חצאית קש של הוואי שתוכל להתלבש על השולחנות שאתם מכינים ליום הולדת, יש קישוטים של חיות ועצים שאפשר לפזר ברחבי המקום, אפשר להכין עוגה מעוצבת של קישוטי חיות עם דף סוכר אכיל שיש עליו את השם של כלת בת המצווה.

 

מחפשים רעיונות ליום הולדת 12? אנחנו נשמח לייעץ לכם! התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950 ונשמח לענות על כל השאלות שלכם.