Posted on

איך להתאים זר לשמלת הכלה שלך

איך להתאים זר לשמלת הכלה שלךמסיבלנד- גימיקים לחתונות במחירים ללא תחרות מציגים בפנייך את המדריך להתאמת הזר לשמלת הכלה שלך.

בכדי להשלים את המראה האידיאלי שלך ביום החתונה, חשוב לוודא שכל המרכיבים במכלול מותאמים היטב אחד לשני. כלות רבות מתקשות לבחור זר בסגנון שמתאים לא רק למראה שלהן, אלא גם לנושא הכללי של האירוע. אך אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור! הנה כמה טיפים חשובים…

להשלים או להתאים

בכל אשר נוגע לבחירת אביזרים לחתונה, עלייך לקחת רגע צעד אחורה ולהחליט. האם את הולכת להתאים אביזרים לשמלה, או הולכת למצוא אביזרים שמשלימים את המראה הכללי שלך? חשוב להחליט על כך מראש, כדי שלא תמצאי את עצמך בפאניקה ברגע האחרון.

אם בחרת להתאים…

אם את מתכוונת ללכת במסלול ההתאמה, וודאי שכל הפריטים שלך באמת מתאימים ביניהם בגוון הלבן שלהם. נשים רבות שוכחות שישנם גוונים רבים של לבן, וזה חשוב שכל הפריטים יהיו תואמים בגוון- לבן בהיר ולבן שנהב לא מתאימים היטב, אנא שימי לב וזכרי זאת! כך למשל, אם את לובשת שמלת שנהב, לשאת זר פרחי חבצלת לבנים עשוי להיות רעיון לא כל-כך טוב. וודאי שאת סורקת את האפשרויות שלך היטב לפני יום החתונה, ובקשי את דעתו של מוכר הפרחים ממנו את מזמינה את הפרחים לחתונה וכמובן גם של החברים הקרובים ושל המשפחה.

אם את בוחרת להשלים…

ללכת במסלול ההשלמה בהחלט ייתן לך יותר מרחב תמרון במובנים של בחירת הזר. תוכלי לבחור פריטים ואביזרים בצבעים שיתאימו לנושא הכללי של החתונה, או פשוט צבעים שאת אישית אוהבת ורוצה ללבוש עם שמלת הכלה שלך. כל עוד הצבעים לא מתנגשים עם צבעי החתונה, האפשרויות שלך באמת אינסופיות. עבור מראה נקי ורומנטי, כדאי לשקול זר שמורכב מפרחים ממספר צבעים, ויותר מבד לבן בלבד לעטוף בו את הזר.

הסידור הכללי

חשוב מכל, וודאי שהזר מחמיא למראה הכללי שלך כולו, ולא לשמלה בלבד. זה חשוב גם לשקול אילו תכשיטים תענדי בעת בחירת הזר. אם את מתכוונת לענוד תכשיטים מאוד נוצצים, יכול להיות מאוד נחמד להוסיף קצת נצנצים לזר גם כן, כך שהם יתאימו אחד לשני. או למשל אם בחרת זוג נעליים מדהים, בצבע בהיר ונועז, אולי יהיה כדאי לשלב צבע זה בזר שלך עם בד עוטף תואם. חשיבה על יום החתונה כמכלול ולא להתרכז רק בשמלה היא המפתח. כמובן שהשמלה תהיה נקודה מרכזית, אך חשוב לזכור שהמראה השלם מורכב מהרבה יותר מזה! ע”י בחירת אביזרים וזר שמתאימים לשמלה ולנושא החתונה הכללי, תקבלי את המראה המושלם.