Posted on

להתחתן דווקא בחודשי החורף

חודשי האביב והקיץ ידועים בתור עונות החתונות וכולם תמיד נמצאים בטירוף להתחתן בתקופה זו. אך בהחלט מדובר בטירוף, בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את המחירים. עונת החתונות היא עונה שבה כל אולמות האירועים מלאים וכל ספקי השירותים עמוסים בעובדה. וכאשר זהו המצב המחירים הם בשמיים. אז אולי כדאי דווקא להתחתן בחודשי החורף?

להתחתן דווקא בחודשי החורף

יותר ספקים פנויים

כאשר תחפשו תקליטן, שירותי קייטרינג, צלם חתונות או כל אטרקציה אחרת אתם תגלו שכולם כבר מלאים בעבודה ותתקשו למצוא מי שפנוי עבור האירוע שלכם. אם תרצו תקליטן מסוים או חברת קייטרינג מסוימת, ישנו סיכוי גדול שתצטרכו להתפשר ולבחור באחרת בגלל שהם כבר מלאים בהתחייבויות קודמות. לעומת זאת בחתונות חורף זה קורה פחות מכיוון שאין הרבה חתונות בעונה זו.

אווירה מיוחדת

האמת שבעיני רבים דווקא לחורף יש את הרומנטיקה המיוחדת שלו; כאשר הטמפרטורות יורדות והגשם מכה בחלון, זוהי התקופה בה אנו אוהבים להתקרב ולהתחבק עם חום ואהבה. חתונת חורף טובה יכולה לתת את אותה ההרגשה החמה והנעימה לאורחים שלכם.

זמינות

תקופת החורף היא תקופה שאין בה הרבה חתונות וזהו יתרון ההופך את החתונה שלכם לייחודית יותר. בתקופת הקיץ כולם מלאים באירועים וחתונות ורק מחכים שכל זה יגמר, לעומת זאת בחורף כולם יותר רגועים ומעניקים את מלוא תשומת הלב לחתונה שאליה הם מוזמנים.

המפתח – תכנון נכון! 

בהחלט ניתן לארגן חתונות חורף נהדרות אך צריך לקחת בחשבון את מזג האוויר. בתקופת החורף אנו צפויים לימים קרים וגם גשומים ולכם צריך לתכנן את החתונה בהתאם לכך. אתם צריכים לוודא שלאולם ישנו מקום סגור המתאים לקיים את החופה ואת האירוע כולו. אם מדובר בגני אירועים חצי סגורים המאפשרים לקיים אירועי חורף, עליכם לוודא שהם מחוממים כראוי על מנת שהאורחים שלכם לא יקפאו באירוע. כאשר חתונת חורף מתוכננת היטב היא הופכת להיות הלב החם. כאשר בחוץ הכל סוער וגשום, בפנים ישנו אירוע חם ומלא באהבה. תנו לעונות השנה לעשות את הקסם שלהם ולצבוע לכם את האירוע בצבעים רומנטיים. אם הבחירה שלכם היא חתונה בחורף, אתם לא תצטערו על כך. חתונות חורף הן חתונות מיוחדות ונראה שהן גם צוברות פופולריות ויותר ויותר זוגות ערב חתונה מתעניינים באפשרות זו.