Posted on

טיפים מנצחים לחתונה מנצחת

אם הגעתם לכאן אז כנראה שאתם מתכננים חתונה בקרוב. באופן טבעי, כל זוג שמתחתן רוצה לארגן חתונה מיוחדת; זהו הערב המיוחד שלכם אותו תזכרו גם בעוד שנים וזה בהחלט מוצדק. אז מה צריך לעשות בשביל שהאורחים ייהנו מחתונה מיוחדת במינה?צוות המומחים של מסיבלנד – אביזרים וגימיקים לחתונה הכין לכם כמה טיפים מנצחים לחתונה מנצחת.

טיפים מנצחים לחתונה מנצחת

טיפ ראשון – אל תזניחו את צוות המלצרים

במהלך ההכנות לחתונה אנו נפגשים עם צוות האולם, ספקי השירותים השונים וכל מי שמעורב בהפקת האירוע. עם זאת, לרוב יש נטייה להזניח חלק חשוב מאוד והוא המלצרים.
זהו מומלץ עד מאוד לפגוש את צוות המלצרים בבריפינג שלפני האירוע- אתם יכולים לדבר איתם באופן ישיר ולהסביר להם מה הציפיות שלכם מהם וכמובן להבטיח טיפ יפה בסוף האירוע. מלצרים חייכניים ואדיבים הם חלק חשוב מהאווירה הנעימה של האירוע.

טיפ שני – אל תשאירו דברים לרגע האחרון

ישנם הרבה מאוד פרטים שצריך לסגור לפני החתונה, כמו למשל: שמלת כלה, תקליטן, טבעת ועוד. אל תדחו את הדברים הללו לימים האחרונים שלפני החתונה. אתם עלולים להיקלע למצבים שאין לכם בדיוק את מה שאתם רוצים בגלל שלא מצאתם את השמלה שהכלה רוצה ושהתקליטן שהמליצו עליו כבר סגר אירוע אחר לאותו התאריך. מצבים כאלו יוצרים הרבה לחץ וגורמים לכם להגיע לאירוע לחוצים ומותשים וחבל.

טיפ שלישי – תדרוך לצלם

במהלך האירוע הצלם יצלם אתכם ואת האורחים. בוודאי ישנם בני משפחה וחברים קרובים שאותם תרצו במרכז תשומת הלב. בהחלט מומלץ לתדרך את הצלם ולהראות לו היכן השולחנות של בני המשפחה הקרובים להם אתם רוצים שייתן תשומת לב מיוחדת.

טיפ רביעי – השתתפות בקבלת הפנים

למרות שזה לא חובה ולמרות שרבים לא עושים זאת, בהחלט מומלץ להשתתף בקבלת הפנים. זה נותן לכם הזדמנות להיכנס לאווירת האירוע ולהפיג את המתח. במהלך קבלת הפנים תוכלו להצטלם עם כל האורחים, דבר שיחסוך לכם התרוצצויות משולחן לשולחן במהלך האירוע.

טיפ חמישי – שלא יזרזו לכם את סיום החתונה

בהרבה מאולמות האירועים רוצים ״לתקתק״ את האירוע מהר ולכן ממהרים להגיש קינוחים לאחר המנה העיקרית. הגשת הקינוחים מרוקנת את רחבת הריקודים ומתחילה לסמן את סוף האירוע. מסיבה זו מומלץ לא למהר עם הקינוחים וחשוב להבהיר זאת למנהל האירוע.