Posted on

המדריך המלא לבחירת טבעת נישואין

האיך לבחור טבעת נישואיןצוות של מסיבלנד – אביזרים וגימיקים לחתונה במחירים ללא תחרות הכין במיוחד עבורכם את המדריך המלא לבחירת טבעת הנישואין.

הרגע החשוב בחייכם מגיע ואתם ניצבים בפני הדילמה איך לבחור את טבעת הנישואין שמתאימה לכם ביותר. ההתלבטות היא ברורה ומובנת ביותר לאור הפרטים השונים שיש לקחת בחשבון כדוגמת העלות, העיצוב, הנוחות ועוד. צוות המומחים שלנו הכין עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בבחירת הטבעת המיוחלת.

1. צמצמו את האפשרויות

מאחר וזה אחד התכשיטים – אם לא היחיד – שאתם רוכשים ביחד ובמטרה לענוד מדי יום ביומו, קבלו כמה החלטות מקדימות לפני שאתם מגיעים לחנויות. מה צבע המתכת שאתם מעוניינים בו: זהוב, לבן-כסוף או ורוד? האם אתם מעוניינים במשהו פשוט או משהו יוקרתי?

2. התחילו את החיפוש מוקדם

ברגע שקיבלתם מושג כללי של מה בערך אתם מחפשים, צאו לחנויות התכשיטים. תנו לעצמיכם לפחות חודשיים להסתכל, לחקור, לבדוק מחירים ולחזור לראות טבעות שמצאו חן בעיניכם.

3. תהיו שונים

אל תהיו עקשנים אם למשל את אוהבת פלטינה והוא אוהב זהב. אין כלל שאומר שאתם חייבים להתאים מתכות או אפילו סגנונות. בחרו בטבעות נישואין שמשקפות את הסגנון והטעם שלכם.

4. קבעו תקציב

טבעות פלטינה יקרות יותר מטבעות זהב 14 קרט. יהלומים יעלו את המחיר משמעותית. הוספת חריטה בפנים הטבעת גם יכולה להעלות את המחיר הכולל.

5. תהיו פרקטיים

תזכרו בכל עת מהו אורח החיים שאתם מנהלים. אין טעם לקנות משהו יפה אך שיגרום לכם להרגיש לא בנוח או משהו שתהיו מוכרחים להוריד לעיתים תכופות. זכרו, אתם תענדו את הטבעת הזו כל יום. הרעיון הוא לבחור משהו שבקלות הופך לחלק מהחיים שלכם.

6. תחשבו קדימה

אל תפחדו להיות אופנתיים וטרנדיים- עם זאת, תוודאו שהסגנון שאתם בוחרים יהיה כזה שאתם רואים את עצמכם עונדים גם בעוד 20 שנים.

7. וודאו שהגודל נכון

רוב האנשים מורידים את טבעות הנישואין שלהם לעיתים רחוקות. הם עונדים אותן בקיץ, בחורף, בזמן פעילות גופנית, הריון וכד’. חשוב לזכור שבכל עת האצבעות שלכם מתרחבות ומתכווצות בגלל שינויי קור וחום, שינויים באגירת מים בגוף ושינויים במשקל. על מנת למצוא את המידה שתתאים לכם הכי טוב לאורך כל השינויים האלו, בצעו את “המדידה הסופית” כשאתם רגועים וטמפרטורת הגוף שלכם תקינה. אף פעם אל תסכמו את מדידת גודל הטבעת שלכם בבוקר (הגוף אוגר מלחים במהלך הלילה), אחרי אימון (האצבעות מתרחבות) או בתנאי חום או קור קיצוניים.

8. בדקו את האיכות

וודאו שפנים טבעת הנישואין מכיל שני סימולים: סמל מסחרי של היצרן (שמוכיח שהוא עומד מאחורי עבודתו) וסמל איכות (“24K” או “PLAT”, למשל – מוכיחים שהטבעות אכן עשויות ממה שאומרים שהן). במידה והטבעת עשויה משתי מתכות או יותר, וודאו שיש סמל איכות עבור כל מתכת.

 

מלבד בחירה של הטבעת אולי יעניין אתכם לבחור דברים נוספים: