Posted on

יום הולדת 60

מתכננים להפתיע את ההורים שלכם במסיבת הפתעה לרגל יום הולדת 60 שלהם? כדאי שתחשבו על העיצוב של מסיבת יום ההולדת שלהם בצורה שתהיה מכבדת ומתאימה לגילם וגם מרגשת ומיוחדת. אז איך עושים את זה?

 

מתחילים!

דגשים לתכנון מסיבת יום הולדת 60

מספר טיפים לחגיגת יום הולדת 60:

מה הם אוהבים? – כשאתם באים לתכנן את מסיבת היומולדת אתם צריכים לחשוב מה ההורים שלכם אוהבים? יש להם ספר או סרט אהוב? תחביבים שאפשר לשלב ביום ההולדת? אפשר, למשל, לקחת מדינה שהם אוהבים ומתחברים לאוכל שלה ולעשות יום הולדת עם מאפיינים מהמדינה הזאת.

מה יכול להוסיף ליום ההולדת שלהם? – תכינו להורים שלכם ברכות מהילדים והנכדים. כדאי לקחת מקום שאפשר להשכיר בו מקרן ולהכין להם מצגת מרגשת עם הברכות והתמונות שאתם חושבים שיגעו להם בלב.

 חגיגת יום הולדת 60
לפני שאתם מתכננים את מסיבת היומולדת אתם צריכים לבדוק מה ההורים שלכם אוהבים? ולפי זה לתכנן את חגיגת היום הולדת 60

מה יהיה הקישוט במסיבה? – קישוט למסיבת יום הולדת צריך להיות מושקע ומתאים למעמד. אם נגיד אתם הולכים על קישוט של מדינה כמו שציינו קודם, אפשר נגיד ללכת על מדינה כמו מקסיקו ואז להיכנס לאתר של מסיבלנד ולראות שם אביזרים לחגיגת יום הולדת שקשורים למקסיקו כמו כובעי סומבררו, גביעי שתייה שאפשר לשים בהם את המרגריטה, כרזות ודגלונים בהשראת מקסיקו, מגש מיוחד להנחת טאקוס לאורחים. אפשר גם לעשות עיצוב שולחן ליום הולדת 60 עם עוגה מעוצבת שמקושטת בקישוטי קקטוס, סכו”ם, כוסות וצלחות השמים באמת הגבול מבחינת עיצובים שאפשר לחשוב עליהם. רק צריך לוודא שזה יוצא בטוב טעם ולא מצועצע.

תכנון יומולדת 60 באמצעות מסיבלנד!

רוצים לוודא שאתם בוחרים באביזרים המתאימים ליום הולדת 60? צוות מסיבלנד ישמח לייעץ לכם בבחירת האביזרים המתאימים למסיבה!

התקשרו אלינו לטלפון 04-6147777 או לנייד: 052-6980950  ונשמח לעזור!