Posted on

יום הולדת 25

חשבתם שהיום הזה יגיע – יום הולדת 25 שלכם? מדובר ביומולדת שהוא חצי יובל לקיומכם ולכן כדאי שתצאו ותחגגו אותו כמו שצריך!

יום הולדת 25

אז מה אפשר לעשות במסיבה? הבאנו לכם כמה רעיונות אדירים ליישום במסיבה שלכם.

יום הולדת 25 – יום הולדת בסגנון חתונת כסף

מי אמר שרק זוגות נשואים יכולים לחגוג חתונת כסף? גם לכם מגיע! תארגנו לכם מסיבה שחוגגת את 25 שנות קיומכם באמצעות אביזרים וקישוטים מטאליים שאפשר למצוא באתר של מסיבלנד כמו מפות פרנזים מיוחדות בצבעים מנצנצים לעיצוב שולחן ליום הולדת 25. אפשר לקנות אותיות לד שמרכיבות את השם שלכם באנגלית כמו שיש בחתונות, כוסות שמפניה, קונפטי שאפשר לפתוח ברגע הכניסה שלכם למקום, אביזרים צבעוניים שאפשר לחלק לאורחים ולעצב עוגה שחוגגת את מסיבת הכסף שלכם.

 

יום הולדת 25 – יום הולדת בסגנון פול מון

תביאו את תאילנד למסיבת חצי היובל שלכם! אתם לא צריכים לטוס עשרות שעות כדי ליהנות מהאי הטרופי של תאילנד אצלכם ביומולדת. באתר מסיבלנד תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים למסיבת פול מון לפנים. אז מה אתם צריכים? לבוש זרחני שיזרח בתאורה של אולטרה סגול כמו כובעים, חולצות, שרשראות וחצאיות הוואי, עניבות ועוד. אביזרים זוהרים לרחבת הריקודים כמו צמידים זוהרים בחושך, סטיק לייטים, בלוני עצי דקל ענקיים להניח במקומות אסטרטגיים במסיבה, פנסי אולטרה סגול שיתנו לאורחים את התחוש של הפול מון בתאילנד ועוד.

תחגגו יום הולדת לגיל 25 רק דרך מסיבלנד!

לחגיגות חצי היובל שלכם מגיע הטוב ביותר! אל תתפשרו על המסיבה שלכם ותזמינו את האביזרים והקישוטים שלכם מאתר האינטרנט מסיבלנד. אנחנו שולחים לכל רחבי הארץ את המשלוחים תוך 3 ימי עסקים בלבד ועם שליח עד לפתח הבית שלכם.

 

רוצים להתייעץ איתנו לגבי יום הולדת 25 שלכם? התקשרו עכשיו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950.