Posted on

טיפים למסיבת יום הולדת לילדים

אין ספק כי יום הולדת היא סיבה לחגיגה מושלמת! ולכן חשוב לדאוג ולוודא כי הכול הוכן בקפידה רבה ושלא שכחנו כלום. אנו במסיבלנד ריכזנו לכם את כל הטיפים למסיבת יום הולדת לילדים בלתי נשכחת.

כל אמא ואבא מגייסים פעם בשנה את כישורי ההפקה שלהם על מנת להבטיח שלילדיהם האהובים תהיה מסיבת יום הולדת חלומית שתיזכר כחווית ילדות נעימה. פעמים רבות אנחנו כל כך רוצים להוכיח זאת שאנחנו שוכחים המון דברים, מבזבזים יותר מדי כסף ועוד. אז איך הכי כדאי לעשות זאת?

לפני הכול חשוב להתמקד בקונספת המסיבה- כשמדובר במסיבת יום הולדת לבנים הנושאים הפופלארים הם: יום הולדת כדורגל, כוח פי ג’יי וספיידרמן
לעומת זאת כשמדובר ברעיון למסיבות יום הולדת לבנות הנושאים השכיחים והפופלארים הם: יום הולדת נסיכות, חד קרן וכן יום הולדת בקונספת בת הים.

8 צעדים למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

    1. טיפים למסיבת יום הולדתזמן המסיבה – אל תתפזרו וקבעו את משך הזמן שהמסיבה תיערך. עבור ילדים בגן או בבית ספר היסודי שעה וחצי הוא זמן מושלם למסיבה, גם בשביל הקטנים וגם להורים.
    2. עוגה אם אתם רוצים עוגה שתשאיר פיות פעורים וכמובן שתהיה טעימה כיום כבר לא צריך להסתבך – על ידי דף סוכר אכיל לעוגות תוכלו להבטיח עוגה דקורטיבית ומדהימה עם מינימום מאמץ. שבו עם ילדכם והראו לו דוגמאות, שיבחר את הדמות האהובה עליו או אף תמונה שלו.
    3. יום הולדת כפול בדקו אם יש חבר לכיתה או בגן שחוגג באותו שבוע יום הולדת ואולי תוכלו לארגן יחד עם הורה נוסף. משתלם תקציבית, קל לארגון ומגבש בין כולם. אמרנו כבר שזה טיפים למסיבת יום הולדת מושלמת לא?
    4. הזמנות – חשוב ליידע זמן מספיק מראש על המסיבה כדי שלא יקבעו תוכניות אחרות באותו יום. אפשר גם לפתוח קבוצת ווטסאפ או לשלוח בתפוצה ווידוא הגעה כמה ימים לפני או באותו יום של המסיבה.
    5. קישוטים במקום אחד – עשו רשימה של כל מה שאתם זקוקים למסיבת יום ההולדת ובצעו קנייה אחת ומרוכזת על מנת למנוע בלבולים. במסיבלנד תוכלו ליהנות מקטגוריה שלמה של מוצרים לימי הולדת לילדים שבאמצעותה תוכלו לוודא שלא שכחתם דבר. בלונים ממותגים, כלים וכוסות חד פעמיות לפי הקונספט שתרצו או ממותגות עם דמות אהובה ועוד.
    6. הפעלות – בין אם אתם שוכרים את שירותיו של מפעיל/ה לילדים או לא חשוב שבמסיבת יום הולדת לילדים יהיו אטרקציות מהנות כמו פינאטות, משחקי חפש את המטמון וכדומה.
    7. הפתעות לאורחים – הפתעות לאורחים הם בגדר חובה וחותמים את החוויה כנעימה ומהנה במיוחד. אתם יכולים להכין לבד, או לקנות שקיות הפתעה מוכנות ומפנקות במיוחד.
    8. כוסות לאכילה – ילדים מגיעים רעבים ליום הולדת, במקום להפוך את זה להתעסקות ושולחן שכולם מנסים להגיעו אליו הכינו כוסות ושכל אחד יקח את מה שהוא רוצה. כך כולם יהיו מרוצים ומרוכזים.

 

לרכישה מהירה של מוצרים ליום הולדת לבנים ולבנות >>

לסיכום

מקווים שעזרנו לכם לגבש רעיונות ליום הולדת לילדים. מסיבת יום הולדת לילדים הוא הזדמנות לחגוג באופן ייחודי וקסום. במסיבלנד תוכלו למצוא קישוטים ואביזרים שישדרגו לכם את החגיגה. אצלנו תהנו משירותי משלוחי אקספרס לכל אזורי הארץ.

לכל שאלה, בקשה או התייעצות אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו בטלפון 04-614-7777