Posted on

הפקת מסיבת רווקות

מסיבת רווקות, הינו אירוע בעל משמעות חזקה הן לכלה לעתיד והן לחברותיה. בכדי לערוך הפקת מסיבת רווקות, נדרשת עבודה רצינית המכילה שלבי ביצוע קפדנים ביותר. כאשר המטרה לבצע הפקת מסיבת רווקות שתשאיר בכולם חוויית אירוע מושלמת ושתיזכר להרבה שנים אחר כך.

שלבים להפקת מסיבה מושלמת

הפקת מסיבת רווקותכשלב ראשון וחשוב בהפקת מסיבת רווקות יש לתכנן שורת פעולות ולהעלות את כל התוכנית על הכתב על מנת לפעול בצורה מסודרת. שלב התכנון מורכב מרשימת שאלות שלכל אחת מהן תשובה שתהפוך הלכה למעשה. שאלות כמו: מה הרכב המשתתפות באירוע?, אילו תכנים יכולים לעניין את הכלה?, איזו פעילות תהיה המוצלחת ביותר ומה רשימת המשחקים שאתן חושבות להכין? מה לדעתכן סוג האוכל שיוגש והאם יענה לכל הצרכים של האורחות? איזה מיקום יהיה אידיאלי לכולן בהתחשב בעובדה שהחברות של הכלה מגיעות ממקומות שונים בארץ?, מה התקציב העומד לרשותכן? ואיזו מתנה הכי תפתיע את הכלה? כמובן שיש עוד הרבה שאלות ויש להיערך לכולן.

שלב שני

השלב השני בהפקת מסיבת רווקות הוא ההחלטה על המיקום וסוג הלוקיישן הבחירה יכולה להיות בין צימר, וילה, מועדון או חוף הים. אם אתן בדרום יתכן ותרצו לוקיישן של אוהלים במדבר, מלון או צימרים באזור. בשלב הזה בדקו מה מסגרת התקציב שלכם על מנת שיספיק גם לפעילויות, לאוכל וכו’. מומלץ לבחור מקום בו העלות נמוכה.

שלב שלישי

בשלב השלישי חשוב לקבוע את תפריט האוכל למסיבה. ניתן לשלב קייטרינג בסגנון מסוים צמחוני, בשרי, חלבי או אחר. ניתן לשלב בתפריט סדנאות בישול בסגנונות שונים וכמובן לא נשכח את המתוקים.

שלב רביעי

אביזרים למסיבת רווקות של בלונים עם כיתובבשלב הרביעי המכונה “הדובדבן שבקצפת”. זו הפעילות שתפתיע את כולן ובעיקר את הכלה המיועדת. למשל מופע סטנד אפ, מופע של דראג קווין או לנועזות מופע צ’יפאנדלס, אם אתן סולידיות ניתן לקיים סדנאות העצמה נשית, רוחניות ועוד הרבה אפשרויות בהתאם לתקציב ולסגנון החברות והאורחות.

> ניתן לשלב משחקים למסיבת רווקות של מסיבלנד

שלב חמישי

השלב החמישי ובעצם המשלים את הפקת מסיבת הרווקות והופך אותה למושלמת הוא האביזרים למסיבת רווקות והקישוטים ואלמנטים אחרים שיעצבו את המסיבה וישעשעו את האורחות. האווירה שתיווצר בעיצוב וקישוט הלוקיישן ישפיע בהחלט על האווירה והחוויה.

מסיבת רווקות עם מסיבלנד

כדי שתוכלו להנות ממסיבת רווקות מוצלחת מוטב תעשו אם תפנו לחברה מיומנת ומקצועית כמו מסיבלנד. מסיבלנד הינה חברה המתמחה בתכנון והפקת מסיבת רווקות עד לפרט הקטן ביותר על מנת להפוך כל מסיבת רווקות למוצלחת ביותר. החברה תאפיין את סוג הקהל ואת הכלה ותציע לכם מגוון עשיר  של משחקי הפעלה, הזמנות לאירוע בעיצובים ייחודיים, קישוטים שלוטים ואביזרים מעשירי חוויה באותו לוקיישן שתבחרו לקיים את המסיבה ועוד מגוון הפתעות שיקלו עליכם את הביצוע במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים, היכנסו לאתר החברה ותהנו מהמבחר העשיר שיסייע לכם בהפקת מסיבת רווקות כזו שלא תשכחו לעולם.