Posted on

איך לבחור טבעת נישואין

חלק מההערכות לחתונה כולל בתוכו את בחירת טבעות הנישואין. ידוע כי קיים הבדל משמעותי בין גברים לנשים בשאלה איך לבחור טבעת נישואין. כאשר מגיעים אל חנות התכשיטים יוצג בפניכם מבחר רחב מאוד של טבעות נישואין.

בחירת טבעת נישואין אצל גברים

מרבית הגברים הניגשים לבחור את טבעת הנישואין שלהם יעדיפו טבעת חלקה בין אם זהב צהוב או זהב לבן. חלקם יעדיפו טבעות עם חריטה קלה עליה. ממוצע הזמן לבחירת טבעת נישואין אצל גברים נע בין 10-20 דקות, (על פי סקר שערכנו).

בחירת טבעת נישואין אצל נשים

נשים רבות המגיעות אל חנות התכשיטים מתבלבלות מההיצע הרחב שיש לטבעות נישואין. הבחירה של נשים בטבעת נישואין יכלול פרמטרים חשובים עבורן כגון:

  • שהטבעת תהיה מיוחדת שלא נראתה על כלות אחרות.
  • שהטבעת תהיה נוחה ולא לוחצת.
  • בחירה של הטבעת על פי העדפה אישית, בין אם טבעת דקה או עבה, זהב צהוב או זהב לבן, חלקה או מחוספסת.
  • מחיר התואם את התקציב לכך. טבעות נישואין של נשים בד”כ יעלו יותר מאשר טבעות נישואין לגברים, בגלל משקלה.
  • נראות של הטבעת על האצבע ועל היד וההתחברות לטבעת.
  • שהטבעת נישואין תתאים בצבעים ובנראות לטבעת אירוסין.

הזמן הממוצע של בחירת טבעת נישואין לנשים נע בין 30-60 דקות, (על פי סקר שערכנו).

דרכים לקבל החלטה מהירה בבחירת טבעת נישואין

איך לבחור טבעת נישואיןאחת השיטות המומלצות בבחירת טבעת נישואין היא שיטת הצמצום. כלומר בשיטה זו חולפים על פני טבעות רבות וכול מה שמוצא חן בעיניכם בוחרים ושמים בצד. לאחר שסיימתם לעבור על פני כול הטבעות נישואין (ואתם תעברו על מאות טבעות), עליכם לקחת הפסקה קלה מהסתכלות על טבעות.

לאחר שביצעתם סינון ראשוני בטבעות נישואין, עליכם לבצע צמצום נוסף בסינון של הטבעות אשר הנחתם בצד על פי ההעדפות שלכם כפי שציינו מקודם. ומצמצום אחד לשני מגיעים למצב בו נותרתם עם 5 טבעות נישואין לכול היותר ומכאן ההחלטה האמיצה צריכה לבוא.

לסיכום

זכרו כי גם כאשר תבצעו בחירה של טבעת נישואין, ככול הנראה לא תהיו הכי שלמים בהחלטה, אך תדעו כי עם הימים תתחילו להתרגל ולרכוש חיבה לטבעת נישואין אותה בחרתם.

אולי יעניין אתם לקרוא על בחירות נוספות שעליכם לעשות לפני החתונה: