Posted on

צלם חתונה – אלה השאלות שצריך לשאול לפני ביצוע ההזמנה

הצוות של מסיבלנד – גימיקים לחתונות במחירים אטרקטיביים במיוחד הכין עבורכם מספר שאלות שחשוב ביותר לשאול את הצלמים הפוטנציאלים לפני ביצוע ההזמנה.

אלא אם כן אתם כבר יודעים מראש מיהו הצלם שהולך לצלם אתכם בחתונה – בחירת הצלם שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר זוהי משימה לא פשוטה. קיימים היום כל כך הרבה צלמים מדהימים  והבחירה רק באחד מהם עלולה להיות מאוד מלחיצה. עם זאת, ברגע שהרשימה שלכם מצטמצמת לקומץ מתמודדים אפשריים, חשוב ביותר שיהיה בידכם את כל המידע האפשרי.

צילומי טראש דה דרס

האם אתה פנוי בתאריך החתונה שלנו?

ברור מאליו שזו צריכה להיות השאלה הראשונה שיש לשאול. אחרי הכל, אם הצלם אינו זמין ביום החתונה שלכם, אז אין טעם להמשיך הלאה.

מהו סגנון הצילום שלך?

לכל צלם יש את הסגנון שלו והוא צריך להתאים לזה שאתם מחפשים. אין טעם לשכור צלם שמתמחה בתמונות “קונספט” (תמונות לא מציאותיות, חלומיות בדומה לכאלו שמופיעות במגזיני אופנה)  אם למעשה מה שאתם מחפשים זה סגנון טיבעי וריאליסטי. כמובן, לפני שאתם יוצרים קשר ראשוני עם הצלם מומלץ לבדוק עבודות קודמות שלו כדי לקבל רעיון כללי לגבי סגנון הצילום שלו.

מהו הרקע שלך?

צלמים הם אמנים ולכן הם לא צריכים הכשרה פורמאלית לכדי להיות צלמים מרהיבים, הם צריכים עין טובה ומיומנות רבה. עם זאת, הניסיון של הצלם מאוד חשוב כדי שהוא יידע בדיוק מה לצלם ומתי. צילום חתונות הוא צורה מאוד מיוחדת מאוד של צילום ואתם צריכים לדעת כי הצלם שלכם לא הולך לפספס את רגעי המפתח!

כמה  צלמים ומצלמות יהיו?

כמובן, ככל שיהיו יותר צלמים ומצלמות כך תוכלו לקבל יותר תמונות. עליכם להחליט האם אתם רוצים תמונות רבות או שאתם פשוט רוצים לתפוס את רגעי המפתח? זוהי בחירה מאוד אינדיבידואלית, אבל אתם צריכים לדעת כמה צלמים יהיו אתכם ביום הגדול שלכם.

מה כוללת חבילת הצילום?

כדי להימנע מבעיות מיותרות שנובעות מאי הבנה לגבי שיטת התימחור, חשוב מאוד לברר מבעוד מועד על מה בדיוק אתם משלמים. כך למשל עליכם לדעת מהו המינימום שהצלם מתחייב לצלם ולפתח? כמה ההגדלות הכלולות במחיר ומה גודלן?כמה עותקים אתם מקבלים מהסרט המלא וכן ומהסרט הערוך?

האם יש עלויות נוספות?

רוב צלמי החתונות מציעים מגוון של חבילות שנועדו לתקציבים שונים, אבל לעיתים יש דברים שעשויים לעלות יותר ואתם צריכים להיות מודעים להם. כדי להיות בטוח כדי לדעת מה הם עשויים להיות כדוגמת האם עריכת התקציר כלולה במחיר? מה מחיר כל שעה נוספת? וכד’.

מהי מדיניות הביטול ו / או ההחזר?

אף אחד מאיתנו לא אוהב לחשוב על הגרוע ביותר, אבל זה יהיה נבון לתכנן את זה מראש. לפני שאתם מבצעים את ההזמנה כדאי שתדעו מה קורה במצב של ביטול או קביעת מועד חדש. כמה זמן מראש עליכם להודיע על כך? האם אתה מאבדים את ההפקדה? אל תפחדו לשאול את השאלות האלה כי במקרה שאתם צריכים לבטל (או לקבוע מועד חדש), אתה תהיו שמחים שבדקתם זאת מראש.

תוך כמה זמן אתה מקבלים את התמונות שלכם?

תלוי במה שהזמנתם, המועדים לקבלת צילומי החתונה הסופיים שלכם עשויים לנוע בין מספר שבועות לכמה חודשים. רוב צלמי החתונות יספקו לכם תמונות לדוגמה כבר באותו היום או בתוך ימים ספורים במדיה החברתית אבל חשוב שתקבלו תשובה ברורה  באשר למועד בו תקבלו את החבילה הסופית שלכם.