Posted on

יום העצמאות 2024: חוגגים יחד, זוכרים יחד

השנה, יום העצמאות בישראל נושא אופי מיוחד. אנו עומדים לציין את עצמאותינו ואת חירותנו, אך עושים זאת בצל מלחמת חרבות ברזל ולא שוכחים לרגע את הנופלים, הפצועים וכמובן החטופים. ביום העצמאות הזה הרגשות של השמחה והגאווה יתערבבו עם תחושות של צער ואבל, ולכן כולנו נמצאים במורכבות רגשית ייחודית.

אנו מזמינים אתכם לחגוג יחד איתנו, כחברה וכקהילה, תוך גילוי אמפתיה ותמיכה באלו שנפגעו. יחד, אנו יכולים להפוך את יום העצמאות השנה לחוויה מרגשת ומרוממת, המשלבת שמחה, זיכרון ותמיכה הדדית.

עסק בבעלות אנשי מילואים: חוגגים מתוך מודעות וחמלה

מסיבלנד גאה להיות עסק בבעלות אנשי מילואים פעילים, שלוקחים חלק במערכה הנוכחית. אנו מודעים היטב לתחושות הקשות והמורכבות המלוות את כולנו בתקופה זו. אנו חווים באופן אישי את האובדן, את הפחד ואת הדאגה, הן כחיילים והן כאזרחים. יחד עם זאת, אנו מאמינים שחשוב לציין את יום העצמאות, גם השנה, כביטוי לניצחון, לתקווה ולרצון לחיים.

אנו מאמינים שהחיים בעורף צריכים להימשך, תוך גילוי רגישות כלפי אלו שנפגעו. אנו רואים בחגיגות יום העצמאות הזדמנות לחזק את תחושת השותפות והקהילתיות, ולספק תמיכה הדדית לאלו שזקוקים לה. החגיגות שלנו יהיו צנועות ומכובדות, תוך הוקרה עמוקה לחיילים ולמשפחותיהם. אנו נתרכז בחגיגת החיים, בתקווה לעתיד טוב יותר ובזיכרון של אלו שנפלו.

המוצרים שלנו: מגוון רחב לחגיגת יום העצמאות

מסיבלנד גאה להציע מגוון רחב של מוצרים ואביזרים לחגיגות יום העצמאות, שיתאימו לכל אירוע ולכל תקציב.

קישוטים וחגיגות:

כלי אוכל חד פעמיים:

משחקים ופעילויות:

  • משחקי חברה: אנו מציעים משחקי חברה לכל המשפחה, שיתאימו לחגיגות יום העצמאות, כגון משחק קליעת חישוקים, משחקי קלפים ועוד.
  • משחקי ילדים: אנו מציעים משחקי ילדים כגון רובי מים, כדורי ים ועוד, שיעסיקו את הילדים ויהפכו את החגיגה למהנה במיוחד עבורם.

יחד, אנו יכולים לחגוג את יום העצמאות בצורה משמעותית ותומכת.