Posted on

ביחד ננצח: חוגגים את ניצחון הרוח הישראלית

ימים קשים עוברים על כולנו. מלחמה קשה, אבדות כבדות, משפחות שכולות וחטופים בעזה. אנו חווים רגשות של צער, כאב, זעם וחשש, אך לצדם גם תחושות עמוקות של אהבת המולדת, אחדות לאומית ורצון עז לניצחון.

אנו במסיבלנד מאמינים שדווקא בימים אלו חשוב להתאחד, להתחזק ולהביע את תמיכתנו באלו שנפגעו. אנו גאים להציג בפניכם את קטגוריית “ביחד ננצח”, בה תמצאו מגוון מוצרים ייחודיים המבטאים את רוח העם הישראלי ואת נחישותנו לצאת מהמלחמה חזקים ומאוחדים יותר.

הבעלים של מסינלד, האחים יובל ואלון בר רענן, הינם חיילים מילואים. כאשר נקראו לדגל במסגרת מבצע “חרבות ברזל”, הם לא היססו להשאיר את עבודתם בהנהלת העסק מאחור ולצאת להגן על המדינה.

ההתגייסות המהירה והנחושה שלהם מעידה על מחויבותם העמוקה ועל הערכים החשובים להם. הם מהווים דוגמה ומופת וממחישים את היכולת לשלב חיים אזרחיים מלאים עם שירות משמעותי למען המדינה. חשוב לציין שגם במהלך שירותם המילואים, בעלי מסיבלנד לא שכחו את האחריות והלקוחות מאחור. הם מצאו דרכים יצירתיות לשמור על קשר עם עובדי הסניפים גם ממרחק.

בקטגוריית “ביחד ננצח” תוכלו למצוא

  • מחזיקי מפתחות: מחזיקי מפתחות מעוצבים בצבעי כחול לבן עם הדפסים של סמלים לאומיים, משפטים מרגשים וקריאות לחיזוק ועידוד.
  • מגנטים: מגנטים ססגוניים עם תמונות, מסרים ותפילות לשלום.
  • פוסטרים: פוסטרים מעוצבים אישית עם תמונות של חיילים, חטופים, משפחות שכולות ועוד, לצד מסרים של אהבה, אחדות ותקווה.
  • מוצרים הקוראים לשחרור החטופים: חולצות עם הדפסים של “מחזירים אותם הביתה עכשיו”, דיסקיות “הלב שלנו שבוי בעזה”, כפתורים, מדבקות ועוד.

חלק מהרווחים ממכירת המוצרים בקטגוריה זו ייתרמו לארגון זקא, המסייע לחיילים פצועים, משפחות שכולות וחטופים. אנו גאים לתמוך בפעילותם החשובה של זקא ולסייע להם להמשיך ולתת תקווה וסיוע לאלו הזקוקים לכך ביותר.

רכישת מוצר מקטגוריית “ביחד ננצח” היא לא רק דרך להביע את תמיכתכם, אלא גם דרך לתרום למטרה חשובה. יחד, אנו יכולים לחזק את משפחות הנפגעים, להביע את אהבתנו לחיילים וללחום על שחרור החטופים.