Posted on

מסיבת רווקות עד 1000 ₪

הטילו עליכן לארגן מסיבת רווקות מהחלומות אבל יש לכן תקציב של עד 1000 ₪? ארגנו לכם כמה רעיונות שלא חורגים ממסגרת ה- 1000 ₪ ונותנים לכן שלל אופציות לבחור מהן במסיבת הרווקות שאתן מתכננות.

 

מיקום מסיבת הרווקות

המיקום של המסיבה לא צריך לכאוב לכן בכיס. במקום ללכת על וילה סופר יקרה שכל התקציב שלכן ילך עליה, תבררו אם לאחת מהמשתתפות במסיבה יש בית גדול או גג שווה בבניין שהיא גרה שהיא יכולה לארח אתכן בו. אופציות נוספות היא לארח את מסיבת הרווקות על חוף הים או בטבע שבו אין לכן בעיה עם גודל המקום ותוכלו להתארגן שם בכיף.

קישוט, מיתוג ואביזרים למסיבת רווקות

כל מסיבת רווקות טובה צריכה קצת מיתוג של הכלה לעתיד על הקישוטים במסיבה שלה. באתר של מסיבלנד אתן יכולות לקנות חבילות של מיתוג במחירים משתלמים במיוחד, לפי מספר המשתתפות במסיבה ולארגן מסיבת רווקות עד 1000 ₪.

למשל, חבילה של עיצוב שולחן ממותג, קישוטים למסיבה ואביזרים לכלה רק ב- 300 ₪ שתכלול:

אביזרים לשולחן ממותג – 2 מפות שולחן, 30 צלחות, 30 כוסות, 40 מפיות, 25 קשיות, 12 מטריות קישוט.

קישוטים למסיבה – שלט  bride to be, סט בלונים לתלייה bride to be, זר בלונים עם 10 בלונים רגילים ממותגים ו- 5 בלוני קונפטי, וילון פרנזים.

אביזרים לכלה – סרט לכלה בצבע לבן עם כיתוב  Bride to be, הינומה לכלה עם כיתוב Bride to be, בירית לכלה, קשת לכלה ופפיון לבן לישבן.

משחקים והפעלה למסיבת רווקות

אין מסיבת רווקות בלי משחקים מצחיקים ושובבים כמו:

מגרד לך – משחק של קלפי גירוד שמותאמים למסיבת רווקות. כל משתתפת בתורה מגרדת את הכרטיס שהוא קיבלה וצריכה לבצע את המשימה הכתובה. לדוגמא, לספר על אירוע מביך שקרה לכם במהלך הסקס, לגמור במכה אחת את השקה האלכוהולי שיש לכן באותו הרגע ביד, תחרות הכנת הינומה מנייר טואלט ועוד.

פינאטה בכל מיני צורות – תכסו לכלה לעתיד את העיניים ותגרמו לה להכות בפיניאטה  עד שיפלו ממנה הפתעות לה ולמשתתפות במסיבה.

איך לתכנן מסיבת רווקות עד 1000 ₪

תחרות קליעה למטרה – תחרות זריקת טבעות למטרה. מי שמפסידה צריכה לשתות 3 צ’ייסרים ברצף.

באתר מסיבלנד אפשר לקנות כמה משחקים במחירים אטרקטיביים ולהמציא הפעלות עם הרבה אלכוהול ומצב רוח טוב!

מסיבת רווקות עד 1000 ₪ רק דרך מסיבלנד!

תוכלו למצוא באתר שלנו מלא רעיונות לארגון מסיבת רווקות עד 1000 ₪ מבלי להתפשר על איכות האביזרים למסיבת רווקות!

 

מעוניינות להתייעץ איתנו על עוד רעיונות משתלמים למסיבת הרווקות שאתן מתכננות? התקשרו אלינו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950 ונשמח לייעץ לכן!