Posted on

מסיבת רווקות הודית

בחיפוש אחר גימיקים חדשים, החלו לאחרונה לחגוג מסיבת רווקות הודית אשר מושתתות על המסורת ההודית עתיקת היומין. בן אם מדובר על יוצאי העדה ההודית או בעקבות הטיול הגדול להודו הרצון לקיים מסיבת רווקות הודית טומן בתוכו המון מוזיקה צבע אוכל והרבה שמח.

מסיבת רווקות הודית

מסיבת רווקות בסגנון הודי

לאחר שכולן מכירות את הרפרטואר של מסיבות הרווקות הכוללות הפתעות ישראליות, קיים רצון להפתיע עם מסיבת רווקות הודית, אשר מזכירה לכל מי שהיה בהודו את הסגנון הייחודי של המוסיקה הלבוש והריחות. במסיבה זו לובשות כל החברות ובנות המשפחה סארי הודי או לבוש בינדי אותנטי שקיים בצבעים ססגוניים ועם המון עיטורים, רקמות זהב ונראות מפתיעה. במהלך מסיבת הרווקות הנשים נעות לצלילי המוסיקה ההודית המסורתית ורוקדות את ריקוד הברכה הייחודי לכבוד הכלה. הן מכירות את החוויות האותנטיות הללו מהביקורים בהודו, ממסעדות הודיות שבהן ביקרו ומשלל אירועים שהיו בהן בסגנון יוצא דופן זה.

הכנות למסיבת רווקות הודית

כיוון שמדובר בסגנון מיוחד של מסיבת רווקות הודית, כל המקום מכוסה בתפאורה מדהימה אשר מזכירה את הודו והמתחם המקושט מבהיר למוזמנות ללא ספק שהן הגיעו בטיסה לדלהי או לעיר אחרת בהודו שבה כל כך אהבו להסתובב ולטייל. הכלה יושבת על כיסא מלכות כיאה למישהו שאמורה להתחתן בימים הקרובים, עונדים לה שלל תכשיטים צבעוניים ומסורתיים והיא נהנית מטקס חינה אותנטי בסגנון אחר. הדבר מזכיר מאד את כל מה שקורה בסרטים הודיים בסגנון בוליווד והנשים מתמזגות עם התחושה הזו ומרגישות חלק מהמעטפת ההודית הכללית.

מוצרים מיוחדים למסיבת רווקות הודית:

  1. פלייסמנטים ממותגים בעיצוב אישי
  2. ציוד ואביזרים לשולחן שוק
  3. אבקת צבע הולי למסיבות

הקולינריה במסיבת רווקות הודית

להשלמת המראה של מסיבת רווקות הודית מגישים למוזמנים מאכלים הודיים מוכרים ואהובים. את הניחוחות של הקארי והתבלינים האהובים מריחים כבר מהכניסה לבית ואף אחת לא יכולה להיות אדישה כשהיא רואה שפע של מגשים אסתטיים המכילים את המאכלים הלאומיים ההודיים ובעיקר אלו שההודים נוהגים להגיש לכבוד הכלה. גם הקינוחים הם אותנטיים ומורכבים מפריטים גסטרונומיים שמככבים בכל המסיבות החשובות ביותר, בחתונות ובשלל אירועים חגיגיים נוספים.

אם החלטתן לחגוג לחברה המקסימה שלכן מסיבת רווקות הודית המקום לרכוש בו את כל המוצרים הנלווים בקטגוריית אביזרים למסיבת רווקות. כאן תמצאו היצע עצום של מוצרים שמתאימים באופן מדויק למסיבה המתוכננת, במחירים הזולים בישראל.