Posted on

רשימת ציוד למסיבת רווקת

החברה הכי טובה שלכן החליטה להתמסד? בתור “החברה הכי טובה” משימת הפקת מסיבת רווקות הוטלה עלייך.

אינך מוצאת ידיים ורגליים ולא יודעת מהיכן להתחיל? במאמר זה תמצאי את כל שאת צריכה לקנות לאותה מסיבה מוצלחת לחברה הכי טובה. רשימת ציוד למסיבת רווקות..צאי לדרך..

חודש חודשיים לפני המסיבה  כל הפעולות החיוניות

הדבר הראשון יהיה להכין רשימת מוזמנות אל מסיבת הרווקות. ניתן לבקש “מהמיועדת” לתת לכם את רשימת החברות בהן היא מעוניינת במסיבת הרווקות שלה, כולל אי מייל וטלפון או פשוט לקחת את הנייד שלה כאשר היא לא שמה לב ולבצע סינון טבעי. הצעדים הבאים יהיו:

  • קביעת תאריך למסיבת רווקות ואישורי השתתפות – אין טעם להתחיל ולשאול את כולם מתי נוח להן, כי לא תצאו מזה. ההמלצה היא לקבוע שני תאריכים ולתת לבנות להחליט מהו התאריך הנוח לה. בהתאם להיענות תוכלו לדעת מה כמות המשתתפות ומה התקציב המוקבל על כולן למתנת רווקות.

 

  • קבלת החלטות – בהתאם לתקציב, לכמות הבנות, להעדפות חריגות ולהיכרותכן עם כלת השמחה קבלו החלטות בנוגע למקום האירוע, התפריט/קייטרינג, האטרקציה והמתנה אותה תיקנו לכלה.

 

  • קונים אביזרים למסיבה – כאן מדובר על רשימת ציוד למסיבת רווקות עליה נפרט בפסקה הבאה.
תמונה של רשימת ציוד למסיבת רווקות
חשוב שתדאגו להכין את כל הציוד לפחות שבוע לפני האירוע!

רשימת ציוד למסיבת רווקת 

חשוב שתדאגו להכין את כל הציוד לפחות שבוע לפני האירוע וזאת על מנת שלא יהיה מצב בו תמצאו את עצמכם עם חסרים. רשימת ציוד למסיבת רווקות תמיד תכלול:

  • אביזרים למסיבת רווקות – נרות, בלונים, ביריות, הינומה, כתר או קשת בצבע ורוד פוקסיה, קישוטים, כובעים למסיבת רווקות, סט בלונים עליהם מוטבעים כוכבים ולבבות, בלוני LOVE, שלט BRIDE TO BE, קופסא מתפוצצת ענקית, הינומה עם כיתוב זהב, בירית, סרט תחרה לכלה, בלוני קונפטי, שרשראות צבעוניות

 

  • משחקים למסיבה – בחירת המשחקים תהיה בהתאם לתמה של הערב או בהתאם להעדפה של כלת השמחה. ניתן להחליט לשחוק במשחק החבילה הגיעה, אמת או שקר, אמת או חובה, משחק קלפי גירוד סקסי, בינגו רווקות, משחק הזיכרון שעיקרו העלאת זכרונות של כל אחת מהמשתתפות עם הכלה ומשחקי ילדות שונים.

 

  • כלים חד פעמיים – כוסות בצורת קוקוס או עץ דקל. כוסות צ’ייסר זוהרות, מפיות פסים ורוד לבן, צלחות חד פעמיות ורודות, סכו”ם רוז גולד וכוסות יין.

 

  • מתנה לכלה – כאן תוכלו ללכת על קונספט של מתנה לכלה או מתנה אישית מכל אחת מהמשתתפות. בנוסף, תמיד ניתן לקנות מתנה קטנה לכל אחת מהמשתתפות. אחת מהאפשרויות הן: סט סקסי לכלה המכיל תחתוןף כיסוי לעיניים, נוצות ואזיקונים.

לא לשכוח את האוכל והשתייה ואתן מסודרות!! שיהיה בכיף!

לכל שאלה או בקשה מוזמנות לפנות אלינו תמיד – 04-6147777