Posted on

משחקי שתייה למסיבת רווקות

 

אחד הטרנדים השולטים כיום במסיבת רווקות הוא סוגים שונים של משחקי שתייה למסיבת רווקות. משחקי שתייה לרוב שתיית אלכוהול יהפכו כל מסיבה לשמחה יותר ומנצחת. קיימים הרבה סוגי משחקי שתייה המסייעים לאורחות המסיבה לצאת מהרשמיות ולהשתחרר לחוויה בלתי נשכחת מצחיקה ומרוממת.

במשחקי שתייה במסיבת רווקות ניתן  להשתמש בכל סוגי המשקאות שישמשו אתכן בכל מקרה במסיבה מבירה, שמפניה ועד וודקה, ויסקי וכל מה שאתן אוהבות. חשוב לבחור במשחקי שתייה שאינם מגבילים במשתתפות על מנת שכולן תיקחנה חלק במשחק.

אביזרים למשחקי שתייה במסיבת רווקות

על מנת שתוכלו לקיים כמו שצריך משחקי שתייה במסיבה יש להצטייד באביזרים הקשורים למשחקים בהן תוכלו לשחק ובכל פעם שמישהי מנצחת או מפסידה במשחק, התגמול שלה יהיה שתיית אלכוהול. ישנם הרבה משחקים יצירתיים ומלהיבים בהן ניתן לשלב את הפרסים בצורת שתיית האלכוהול ולהרים את המסיבה לגבהים ולחוויות מצחיקות ומהנות.

בחברת מסיבלנד, המובילה בארץ בתחום אספקת האביזרים ומגוון משחקי שתייה למסיבת רווקות, מבטיחים לכם מגוון עשיר של ציוד מתאים ובניית תכנית בידור ומשחקים עשירה.

משחקי השתייה הכי נמכרים באתר מסיבלנד >>

סוגי משחקי שתייה

באתר מסיבלנד תוכלו כבר בשלב ראשון לבחור מתוך מגוון ההצעות את סוגי משחקי השתייה למסיבת הרווקות שלכן כמו:

  • משחקי שתייה למסיבת רווקות ביר פונג –  משחק הטלת המטבע לתוך כוס בירה משחק בו כל אחת תנסה את כוחה להטיל מטבע מהשולחן לתוך הכוס – הראשונה שתכניס תחייב את שאר הבנות לשתות כוס בירה והיא תהיה פטורה.  
  • קלפים מרושעים –  בוחרים שופטת אשר מקריאה שאלה מבלי לגלות את התשובה. הבנות עונות על השאלה ומי שהיתה הכי קרובה זוכה לבחור מבין אלו שלא ענו נכונה אחת שתשתה צ’ייסר אלכוהולי.
  • משחק הטלת חישוקים על מתקן דמוי ויברטור גברי המתאים לשלהוב קהל הבנות כל מי שמצליחה להשחיל טבעת מענישה כביכול את שאר חברותיה בשתיית אלכוהול.

אלה רק חלק קטן ממגוון עשיר וגדול של משחקים אביזרים למסיבת רווקות, המשתלבות היטב כחלק מתוכנית ההפעלה בערב שכולו צחוקים וחוויה בלתי נשכחת. במסיבלנד מבטיחים לכם שירות מקצועי אמין ואיכותי עם בו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה ואבזור מושלם עבור משחקי שתייה למסיבת רווקות שלכן.

דברי איתנו

כחלק משירותי חברת מסיבלנד המובילה בישראל בתחום ארגון ואבזור מסיבות שונות ומגוונות, ידאגו לספק לכם את כל הציוד הדרוש באמצעות שירות משלוחים לכל חלקי הארץ במהירות ובאיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

זה הזמן ליצור קשר טלפוני ולתכנן יחד עם צוות העובדים המקצועי של מסיבלנד את מסיבת הרווקות הבאה שלכן:
04-6147777 או שלחו לנו פרטים במייל ונעמוד לשירותכם: mesibalend@gmail.com