Posted on

חנות בלונים בחיפה

אין כמו תכנונים מפורטים למסיבת יום הולדת, מסיבת רווקות, יום נישואין או כל שמחה אחרת. החברים ובני המשפחה חושבים תמיד על אופציות שונות כדי לשמח את בעל השמחה. הבחירות הן שונות אך כמעט בכולן יש שילוב של בלונים וזאת לאור האהבה הגדולה של הציבור לבלונים שמוסיפים תמיד המון שמחה וצבעוניות לכל מטרה. מחפשים חנות בלונים בחיפה קרוב לבית או כזו שעושה משלוחים לכל אירוע?

חנות בלונים בחיפה

מסיבלנד עם סניף חדש של חנות בלונים ואביזרים בחיפה

לאחרונה נפתחה חנות חדשה ומדליקה באזור הצ’ק פוסט בחיפה, מול קניון סינמול – לב המפרץ. בחנות יפהפייה וגדולה זו אפשר למצוא הרבה מאד אופציות של בלונים וכך להתאים את הרכישה לסוג האירוע.

היכנסו לקטגוריית בלונים לאירועים ותמצאו את כל סוגי הבלונים לכל אירוע »

מוזמנים להגיע לחנות שלנו וליהנות מעוד אחוזי הנחה על כל קניה במקום!

חנות בלונים בחיפה למשלוחי ימי הולדת

חנות בלונים בחיפה מוכרת עבור ימי הולדת בלונים בצורת ספרות וכך רוכשים את הספרות הרלוונטיות כמו לדוגמה 40, כמו כן אותיות אשר יוצרות את הכיתוב הרצוי כמו יום הולדת שמח, או happy birthday. אם מדובר באירוע לילידים קטנים עם קונספט מסוים, אפשר לצרף המון בלונים עם הדפסים של הדמויות הללו, מיקי מאוס, חד קרן, גיבורי על, כוח פיג’יי, LOL , חיות כמו פלמינגו ועוד.

בלונים של לבבות הם תמיד נפלאים בשלל צבעים, בכמה גדלים ועם כיתוב מלא באהבה או LOVE. אפשר למלא לילדה אהובה חדר מלא בבלונים בגוונים האהובים עליה בשילוב של לבבות, בלוני גומי או בלונים ענקיים מלאים בהליום.

חנות בלונים בחיפה

קישוט בלונים של מסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא מלאה בבלונים. אפשר לקשט בהמון בלונים של אהבה, לבבות בגדלים שונים ובכמה צבעים. ברגעים הגדולים של מסיבת הרווקות מצרפים גם בלונים שמלאים בקונפטי בגווני זהב, רוז גולד, ורוד, כחול, זהב או המון קונפטי צבעוניים בצורות של כוכבים. הקונפטי מעלה את מצב הרוח לגבהים נפלאים והשמחה בזכותם היא עצומה.

חנות בלונים בחיפה

חנות בלונים חדשה בחיפה הכול נמצא במקום אחד

האופציה הנוחה ביותר היא להגיע למקום אחד ולרכוש, או להזמין באתר את כל מה שצריך למסיבה מוצלחת, זרים של בלונים צבעוניים עם הכיתוב המתאים, בלוני גומי, ערכה של בלונים יפהפיים לימי הולדת, בלוני הליום גדולים, בלונים עם דמויות אהובות, לבבות, בלוני קונפטי בהיצע גדול מאד של דגמים ועוד.