חדש !! סניף ראשון לציון סחרוב 22 מול קניון הזהב

חדש !! סניף בראשון לציון בכתובת - סחרוב 22 מול קניון הזהב

" />
עפולה, חיפה, נתניה, ראשל"צ | מועדון לקוחות
כל הקטגוריות
משלוח ב-29 ₪, מעל 399 משלוח חינם

בלונים

בלונים לכל אירוע!
בלוני מספר, בלוני דמויות, בלונים עם כיתובים, בלוני צורה ועוד מבחר ענק של בלונים לכל מטרה! 
כשזה מגיע לחגוג אירוע או אירוע מיוחד, שום דבר לא נראה חגיגי כמו חדר מלא בבלונים. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, אירוע חתונה, התכנסות ארגונית – או סתם ככה – הוספת בלונים צבעוניים יכולה להחיות כל חגיגה! בלונים נהדרים לספק את מגע הגימור החגיגי והמושלם. עם כל כך הרבה סוגים שונים היום – אל תשכחו להוסיף כמה בלונים מהנים ומהודרים לחגיגה הבאה שלכם!

בלוני מיילר

בלוני גומי

מיוחדים
משלוח עד 5 ימי עסקים ישירות לבית הלקוח!
עלות משלוח 29₪ / מעל 399₪ משלוח בחינם! עד 5 ימי עסקים. לא כולל מיתוג.
למה אנחנו
שירות
אנו פועלים ומאמינים בסטנדרט השירות הטוב ביותר עבור קהל לקוחותינו, תוך זמינות ומתן מענה הולם לכל פניה.
משלוחים
אנו מבצעים משלוחים מהירים באמצעות חברת שילוח עד בית הלקוח תוך 5 ימי עסקים. במרבית המקרים המשלוח מגיע עד 3 ימי עסקים.
מבחר רב וחידושים
אנו פועלים לייבא ולשווק את המוצרים החדשים והאיכותיים ביותר שיהפכו כל אירוע למקורי וחגיגי במיוחד. באתר קיימים בכל עת למעלה מ10000 מוצרים זמינים לרכישה בלחיצת כפתור.
מיבואן ישירות לצרכן
אנו מתמחים ביבוא מוצרים במחירים הנגישים והטובים ביותר אשר יאפשרו לבעלי עסקים ועניין לבצע רכישה גדולה בכסף קטן.
חדשות אחרונות
ראה הכל

כל הבלונים שלנו

מתכננים אירוע? מזל טוב! לפני שסוגרים את כל הפרטים הקטנים, חשוב מאוד לחשוב על עיצוב ותכנון נכון של האירוע. כולם מחפשים את הדרך היצירתית והמגניבה ביותר לשדרג את העיצוב הכללי של האירוע, לנו יש את הפתרון המושלם- בלונים לאירועים.

להפוך את אירוע יום ההולדת מפשוט יחסית ואקסטרה חגיגי זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים! אם תוסיפו בלונים מיוחדים, תוכלו ליצור באופן אוטומטי אווירה חגיגית המציגה השקעה ואיכפתיות לחוגגים בקלי קלות. באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר ענק של בלונים שכיף לקבל, עם סוגים שונים של קונספטים שמתאימים לימי הולדת ואירועים מיוחדית מכל הסוגים. כך למשל:

בלוני מספרים ליום הולדת

הבלון הפשוט והבסיסי ביותר (מלבד בלונים רגילים) אשר מתאים לכל יום הולדת הוא בלון מספרים. אצלנו באתר תוכלו למצוא מבחר עצום של צבעים וצורות חמודות לבלונים, ותוכלו ליצור שילובים יפים על פי ההקשר. כך למשל, אם ה”חתן” חוגג יום הולדת זהב (= יום הולדת 50), תוכלו להתאבזר בבלוני מספרים בצבע זהב ולחבר את הספרה 50. כמו כן, אם מדובר ביום הולדת לילדים שאוהבים כדורגל, אז תוכלו לשלב צבעים היוצרים את צבע הקבוצה האהובה שלו. כך למשל, אם ילדכם חוגג יום הולדת דו ספרתי כמו 10, 11, 12… והוא אוהד את מכבי חיפה, אז תוכלו לרכוש עבורו בלונים בצבע ירוק ובלונים בצבע לבן (כמובן שאותו הדבר ליתר הקבוצות כמו מכבי תל אביב וכו’).

בלונים עם ברכות ליום ההולדת

עוד דרך לשדרג את הבלונים ואת רמת החגיגיות היא עם בלוני ברכות כיפיות וקצרות ליום ההולדת. באתר שלנו תוכלו למצוא ברכות חמודות וקלאסיות כמו “יום הולדת שמח”, HAPPY BIRTHDAY וכו’…

בלוני יום הולדת עם צורות חמודות

לפעמים מה שעושה את הבלונים למיוחדים במיוחד זה לאו דווקא הטקסט שכתוב עליהם, אלא הצורה שלהם. באתר שלנו תוכלו למצוא בלונים מדליקים ליום הולדת במגוון צורות מצחיקות וכיפיות, כמו בלון בצורת גלידה, בלון בצורת לב, בלונים מרובעים, בלון בצורת כוכב, בלון בצורת עוגה ואפילו בלון בצורת כוס שמפניה!

בלונים עם ברכות לאנשים שאנחנו אוהבים

יש דרך מקורית להפוך את הבלונים לאישיים יותר, כמו לרכוש בלון ליום הולדת עם כיתוב אישי. אתם תוכלו למצוא באתר שלנו בלונים כאלו עם כיתוב כמו לאבא היקר, לאישתי אהובה, מזל טוב למלכה שלי, מאמי שלי, אין עליך, אלופה ועוד ועוד.

בלונים מיוחדים שמתאימים גם לימי הולדת

כל אלו הם בלונים מקסימים, אבל בגדול הם די סטנדרטיים לימי הולדת. תוכלו לעשות את האירוע למדליק הרבה יותר עם תשלבו בו בלונים בצורות מיוחדת שלאו דווקא קשורים ליום הולדת, אבל הם עושים את האווירה לכיפית במיוחד. כך למשל, תוכלו למצוא אצלנו בקטלוג מבחר בלונים בצורת חיות, כלי רכב, דמיות וגם סטים שלמים של בלונים שבאים בקונספטים לבחירה, כמו קונספט קלאסי של יום הולדת כללי, יום הולדת לגיל שנה של תינוק, יום הולדת שנה לתינוקת ועוד שלל אפשרויות!

מסיבלנד מציגה בפניכם מבחר ענק של בלונים לאירועים לכל גיל ומכל סוג. עם המגוון הייחודי שקיים באתר תוכלו לשדרג כל אירוע בין אם מדובר ביום הולדת שנה או חגיגת יום הולדת 70 לסבא / סבתא. דאגנו לסדר עבורכם את קטגוריות הבלונים שלנו לפי מה שבאמת נחוץ בכדי להקל עליכם את ההתמצאות בבחירה שלכם. תוכלו תמיד ליצור איתנו קשר להתייעץ ולהציע לנו דברים חדשים.

בלונים לאירועים – עיצוב בקטע אחר

כאשר אנחנו מתכננים אירוע הדבר החשוב ביותר הוא האווירה. כולנו רוצים אווירה נוחה וחגיגית באירוע שלנו עם מראה אסתטי ומיוחד, אף אחד לא רוצה אירוע עם עיצוב בנאלי ומשעמם אלא קונספט מיוחד שיתאים לכם ולאופי האירוע. מצד שני העלויות הכרוכות בעיצוב ספציפי של אולם האירועים היא גבוהה, לכן אנחנו בתור בעלי האירוע נדרשים למצות את היצירתיות שבנו על מנת  לעצב את האירוע בצורה מושלמת מבלי לשלם הון תועפות.
הפתרון שלנו לעיצוב חגיגי ומשמח אך במחיר שפוי הוא בלונים לאירועים, כולם אוהבים בלונים- בלונים מוסיפים צבע, נראים טוב והופכות כל אירוע למיוחד וייחודי.

עיצוב אירועים עם בלונים – אל תהיו כמו כולם!

כשרוצים להוסיף לעיצוב הכללי של האירוע בלונים חשוב מאוד להתחשב בעיצוב הקיים, האם לאולם האירועים יש קטע מיוחד? האם יש צבע שולט? לכל אירוע יש את הייחודיות שלו ותוספת צבעונית של בלונים לאירועים עוזרת לייחד ולהבדיל את האירוע שלכם מאירועים אחרים אך עדיין מבלי להשתלט על העיצוב אלה להשתלב לתוכו.

את הבלונים ניתן לשלב בעדינות בכניסות לאולם, ברחבי האולם, על השולחנות, ברחבת הריקודים וכן על הברים השונים באולם.

בנוסף, תמיד אפשר לתת לבלונים חלק מרכזי יותר בעיצוב האירוע ולזמין אוסף של בלונים המתאים לאירוע, לדוגמא אם מדובר על ברית אפשר לעצב סידור בלונים ענק  בצורת תינוק, חתן וכלה לאירוע חתונה או ספר תורה לבר מצווה וכן את הכל תוכלו לעצב מבלונים צבעוניים ומיוחדים.

בלונים לכל סוגי האירועים מזמינים רק במסיבלנד

אצלנו במסילבנד תמצאו מגוון רחב של בלונים לאירועים בעיצוב מרהיבים שתשאיר את כל האורחים שלכם עם פה פעור והרגשה של WOW. הבטיחו לעצמכם אירוע מושלם והזמינו עוד היום בלונים לאירועים שיהפכו את האירוע שלכם להכי מיוחד שיש!

למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו 8295*

סל הקניות שלי
Product details
נא לציין את המספר הרצוי:

3

14.90
Product details
נא לציין את המספר הרצוי:

0

14.90
דילוג לתוכן