Posted on

איך לבחור את המאפר/ת שלך?

איך לבחור את המאפר/ת שלך?

יום החתונה שלך הוא היום שבו את רוצה להיות בטוחה שתיראי נפלא באופן אישי וכן בתמונות. לאיפור יש חלק חשוב בכך ולכן חשוב מאוד שתבחרי מאפר/ת באיכות גבוהה. עם כל כך הרבה אפשרויות, איך מתחילים למיין את אלו שייבצעו את העבודה לשביעות רצונך? להלן כל השלבים בבחירת המאפר/ת הטובים ביותר עבור יום החתונה שלך.

 

החליטי על הסגנון שלךאיך לבחור את המאפר/ת שלך

מאפר/ת טובים תמיד יספקו לך את מה שאת רוצה במקום לכפות עלייך את הסגנון שלהם. אבל זה לא בהכרח אומר שכל מאפר/ת יכולים לבצע כל סגנון שעולה על הדמיון באופן מושלם. חלקם מתמחים במראה זוהר בהשארת סגנון ה-“פינאפ”, בעוד שאחרים אלי יעדיפו אסתטיקה טבעית. חפשי תמונות של נשים מאופרות (ברשת, חוברות איפור, כתבי-עת, או כל מקור אחר שתמצאו), וצרי סוג של פורטפוליו של הסגנונות שאהבת. במידה וחשבת על מראה מאוד מסוים, חפשי מאפרים שמתמחים בסגנון הזה. כמה שאלות שכדאי לך לשאול את עצמך לגבי סגנון האיפור שאת מחפשת:

  • כמה איפור אני שמה בדרך-כלל? אם את חובבת איפור, כנראה שתרגישי יותר בנוח עם יותר איפור עלייך, ובהחלט אפשרי שתהיי יותר בררנית ותרצי מראה יותר זוהר.
  • אילו תכונות אני רוצה להבליט? האם יש משהו שאני רוצה להסתיר?
  • מה הסגנון האישי שלי? האם זה וינטאז’, זוהר, טבעי? בחרי במאפרים בעלי סגנון שתואם לאישיותך.
  • האם יש סגנונות שאני שונאת? אולי את שונאת ליפסטיק אדום, או גבות עבות. התרחקי ממאפרים שהופכים סגנונות שאת לא אוהבת לסגנונות החתימה שלהם.

קבלי המלצות

הסיכוי הכי טוב שלך במציאת מאפר/ת הוא לשאול חברה שהתאהבת באיפור שהיה לה בחתונתה. אם את לא מכירה מישהי כזו שהיה לה את האיפור המושלם בעינייך בחתונה שלה, אז זה הזמן לפנות לאינטרנט. קראי סקירות על מאפרים, ונסי לפנות לפורומים העוסקים באיפור לקבלת המלצות.

צפי בתיקי עבודות

לאחר שצמצמת את רשימת האפשרויות שלך לכמה מאפרים/ות בודדים, בקשי מהם לראות את הפורטפוליו שלהם. זה יכול לתת לך המון תובנה על סגנון העבודה שלהם, וכן צפייה בתמונות תיתן לך מושג כללי של איך יראה האיפור שלך כשתקבלי את אלבום החתונה שלך מהצלם. הראי למאפרים הפוטנציאליים שלך את הסגנונות שאהבת מהפורטפוליו שלהם, ואם יש משהו שתרצי שהם יימנעו ממנו, הראי להם את זה גם כן. בחינה של הפורטפוליו לא רק תעזור לך להחליט האם לשכור את שירותיהם, אלא גם תאפשר לך לקבל מושג טוב יותר של מה שאת רוצה לקבל.

בצעי בדיקה

בדיוק כמו שלא תיקחי שמלת כלה שלא מדדת קודם לכן, לעולם אל תשכרי מאפר/ת ללא ביצוע איפור לבדיקה אצלהם. לא משנה כמה הם נחמדים וכמה הפורטפוליו שלהם נראה לך טוב, מה שחשוב הוא עד כמה הם מתאימה לך ולצרכים האישיים שלך. תכנני את הבדיקה שלך בצורה כזו שיהיה לך מספיק זמן למצוא מאפר/ת חדשה, במידה ולא תאהבי את התוצאה.

בדקי את המדיניות

לא משנה עד כמה מושלמים המאפר/ת שלך, את חייבת לוודא שהמדיניות והתנאים שלהם הוגנים. שאלי אותם לגבי הדברים הבאים:

  • תעריפים מדויקים. האם הם גובה תעריף קבוע מראש, או על פי שעה? מה לגבי כך שאולי תצטרכי שהם יגיעו לאירוע עצמו, או אליך הביתה לתיקונים?
  • דמי ביטול? מה יקרה אם את חייבת להזיז את פגישה שלך, או שמא את לא זקוקה לשירותיהם כלל בסוף?
  • איפור למלוות. האם הם יכולים לאפר את כולן, ומה יהיה המחיר?
  • כמה זמן ייקח האיפור. עלייך לתכנן את לוח הזמנים ביום החתונה בזהירות, כך שתוודאי שאת יודעת כמה זמן את צריכה עבור האיפור.

נושאים נוספים לבדיקה: