Posted on

איך חוגגים כריסמס בישראל?

ישראלים רבים חיו בעבר במדינות שבהן חגגו את כריסמס עם החברים ולכן גם לאחר שהם עלו לישראל, הם נהנים מהעובדה שאפשר ליצור המשכיות ולחגוג חג יפהפה ומרגש זה גם בישראל. בחודשים שקודמים לדצמבר, הם כבר חשים את ההתרגשות שקיימת באוויר.

לחגוג כריסמס בישראל

קניות לכבוד כריסמס

איך חוגגים כריסמס בישראל? באמצעות קנייה של מוצרים שמזכירים לכולם את החג המוצלח. מציבים בבית עץ אשוח קטן או גדול, מקשטים אותו בהמון שרשרות צבעוניות, מנורות צבעוניות שאפשר להדליק אותן וקישוטים נוספים וכך יש בבית עץ אשוח זוהר ומאד מיוחד. בנוסף לכך מניחים ליד העץ את סימני החג, כמו עגלות רתומות לאייל, מזחלות שלג והמון שוקולדים בצורות של סנטה קלאוס.

למעבר לקטגורית קישוטים לכריסמס לחצו על הקישור.

מסיבה לכבוד כריסמס

מי שמגיע למסיבה, נוהג להביא מתנות מקסימות לכל אחד מהמשתתפים, רבים מהאורחים לובשים בגדים של סנטה קלאוס עם מצנפת מדליקה ושק של מתנות על הגב.

קולינריה לכבוד הכריסמס

המארחים רוכשים באתר האינטרנט כלים חד פעמיים מיוחדים שמתאימים לחג זה, אשר קיימים בשלל צבעים. צלחות בכמה גדלים לקינוחים ולכל המנות שיוגשו, סכו”ם בטיב מעולה, מפות, מפיות, כוסות לשתייה קלה, לשתייה חמה, ליין ולסוגים השונים של האלכוהול, כדי להרגיש איך חוגגים כריסמס בישראל.

לחגוג כריסמס בישראל

אין מסיבת כריסמס בלי אלכוהול

להרמת מצב הרוח קונים כמה סוגים של פחיות בירה, יינות מצוינים, שמפניה בטעמים מתקתקים, וודקה מעולה, וויסקי משובח ואופציות של ליקרים, ברנדי וכל משקה נוסף שידוע שהחברים וקרובי המשפחה אוהבים.

איך חוגגים כריסמס בישראל? עם המון מוסיקה משובחת, ריקודים לאורך שעות רבות, המון שמחה ומצב רוח מרומם.

לאווירה האותנטית של חג המולד, במקרים רבים כל האורחים יחד שרים בקולי קולות את השירים הייחודיים השייכים לחג המולד, הם נהנים מכל תו ומכל בית של השירים האהובים.

לקראת סיומו של הערב, המארחים מציעים לכולם לטעום פרוסה של עוגת חג המולד שהיא אופיינית לערב חג זה. העוגה היא מצוינת והשילוב שלה עם כוס שמפניה משובחת היא האופציה האהובה ביותר עבור החוגגים שרוצים לדעת איך חוגגים כריסמס בישראל?