Posted on

איך חוגגים את השנה החדשה בישראל?

סוף השנה האזרחית זו הזדמנות מצוינת להפיק מסיבה לכל החברים וליהנות מערב מוצלח במיוחד שכולל את המאכלים והמשקאות שכולם אוהבים.

היערכות למסיבת השנה החדשה

כשהחברים שואלים איך חוגגים את השנה החדשה בישראל? מתחילים לחלק את המשימות בין החברים. יש כאלו שיזמינו כלים חד פעמיים בגוון שהוא הדומיננטי בחגיגה זו. ורוד, לבן, שחור, או כל צבע אחר שעליו יוחלט. אחד מהחברים רוכש צלחות יפהפיות ואיכותיות בכמה דגמים, כוסות לשתייה קלה, לשתייה קלה, ליין ולאלכוהול. להשלמת הנראות מוסיפים מפה ייחודית ומפיות תואמות.

מסיבת השנה החדשה

האווירה במסיבה

ככל שיהיו אביזרים מיוחדים לשנה החדשה ברחבי האולם או הסלון הביתי, כך מצב הרוח יעלה באופן מטאורי. לכן תולים ברחבי החלל, אהילי נייר, מניפות נייר, פוסטרים לרקע וגם וילונות ושרשרות פרנזים. החברים שמגיעים למסיבה ורואים את כל הקישוטים מיד מתחילים לרקוד.

הקולינריה במסיבה

ההרכב הקולינרי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה של המסיבה, לכן מתכננים מראש אם יהיה זה אוכל בשרי או חלבי, מחלקים את המשימות בין החברים, או לחלופין מזמינים שירותי קייטרינג שדואגים לאוכל נפלא לשביעות רצונם של כל החברים. יכולים עצמכם לעצב שולחן שוק לכבוד מסיבת השנה החדשה!

מסיבת השנה החדשה

המשקאות האלכוהוליים

אין מסיבה בלי משקאות חריפים, לאור השאלה איך חוגגים את השנה החדשה בישראל? התשובה היא מה להזמין ומהי הכמות הנדרשת על פי הכמות הצפויה של המשתתפים במסיבה.

כולם יודעים איך חוגגים נובי גוד בישראל, עם יינות מעולים שמתאימים לסוג המזון שיוגש, עם בקבוקי וודקה, וויסקי משובח, ליקרים ומשקאות קלים כדי להכין קוקטיילים אהובים, כמה סוגים של בירות ועוד. כל מי שחוגג נוביגוד דואג שיהיה לו כקישוט לאווירת המסיבה עץ כריסמס חג מולד עשיר ומקושט.

מתנות לחברים

החברים נהנים ממוסיקה מעולה ורוקדים לאורכה של המסיבה, לכן המארגנים מכינים עבורם אביזרים שונים ומחלקים להם אותם במהלך הריקודים, כמו שרשראות הוואי, אביזרים זוהרים, בלונים גדולים להקפצה ורעיונות רבים נוספים שהופכים כל מסיבה לחגיגה עוצמתית עד השעות הקטנות של הלילה.

מסיבת השנה החדשה

קינוחים לאורחים

איך חוגגים את השנה החדשה בישראל? בחצות מקבלים את כניסתה של השנה החדשה עם כוס משקה מצוין ושלל קינוחים איכותיים שהוכנו במיוחד עבור משתתפי המסיבה. כולם נהנים מהקסם של חצות ובמיוחד אם הוא מגיע עם קינוחים מתוקים.