Posted on

שולחן שוק עשה זאת בעצמך

שולחן שוק הוא אחד הטרנדים האהובים ביותר על מארחים רבים ועל חברות שמפיקות מסיבות רווקות. איך אפשר לחסוך בעלויות של כל האירוח? הכנו לכם מדריך עיצוב שולחן שוק עשה זאת בעצמך בו תוכלו לקבל את כל המידע כיצד לפיק אירוח בקונספט שולחן שוק מושלם וטעים.

שולחן שוק עשה זאת בעצמך עד 50 איש

בחירת קונספט לאירוח שולחן שוק

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים להפיק שולחן שוק מושלם בעצמנו, הוא קונספט האוכל. ישנם כמה קונספטים פופולאריים במיוחד והם:

  • שולחן שוק בשרי (המבורגרים , נקניקיות, אסאדו וכו’).
  • שולחן שוק חלבי (קישים, קוראסונים, ממרחים, פסטות ועוד).
  • שולחן שוק טבעוני (סלטים, ירקות מבושלים וכו’)

אחרי שבוחרים את סוג הקונספט של האוכל שזה העיקר צריך לקחת בחשבון קהל טבעוני ולהתחשב בו ולכן עליכם לדעת מה הכמות אנשים לאירוח (קראו עוד על שולחן שוק לעד 50 איש) וכמובן לדעת מי מהם צמחוני או טבעוני ולדאוג גם להם. אם הקונספט הוא טבעוני אז זה חסך לכם את ההתעסקות בזה.

לאחר שצלחתם את המשימה הראשונה – עברו למשימה הבאה והקשה מכולם הכנת האוכל או הזמנה. תוכלו להזמין מקייטרינג אוכל לשולחן שוק ולסדר את האוכל על גבי השולחנות או לחליפין לבשל בעצמכם. קחו בחשבון שגם בישול האוכל בעצמכם עולה כסף ולא מעט (הקניות, הזמן של הקניות הבישול ועוד). אם החלטתם לבשל אתם יכולים לחלק משימות בין אנשים נוספים שחלקם יביאו שתייה קלה / חריפה אחרים יוכלו להביא סלטים ובכך החלוקה תקל עליכם.

שולחן שוק עשה זאת בעצמך עד 50 איש

עיצוב שולחן שוק בכלים מתכלים מעץ

כשבוחרים אירוח בקונספט שולחן שוק מדובר למעשה בעיקר בכלי הגשה מתכלים מעץ  שנותנים לאירוח עיצוב חום אדמה. עליכם לתכנן את כמות השולחנות אותם תצטרכו לשולחן ולתכנן מה תניחו על כל שולחן והיכן ימוקם האוכל וכל השאר. לאחר התכנון שלכם תוכלו לרכוש באתר שלנו צלחות כוסות סכום כלי הגשה מפות נייר קראפט וכל מה שתצטרכו.

אקססוריז נוספים לעיצוב שולחן שוק שאסור לכם לשכוח:

  • שימוש בנייר עיתון למטוגנים
  • פלייסמנטים ותפריטים
  • בקבוקים עטופים בנייר קראפט
  • זרי פרחים או זר שערות פשתן או כל דבר אחר
  • צנצנות זכוכית בהם תוכלו לשים פסטות או ממרחים

לסיכום

סיכום קצר עד כה, תכננתם מה הקונספט + תכננתם מה מבשל ואיך + רכשתם כלים מעת לשוחן שוק + אקססוריז מתאימים לסוג האירוח או המסיבה שלכם. כל שעתה נותר לכם כדי להפיק שולחן שוק בעצמכם הוא לשלוח הזמנות לחברים ומשפחה.

היעזרו באנשים בכדי לפתוח שולחנות לסדר איתכם את המגשים והכלים ולסדר את האוכל במקומות ואת שאר התוספות והאקססוריז ואל תשכחו לשים מוזיקה שמחה ולא לשכוח ליהנות!

בהצלחה!