Posted on

מסיבת רווקות מצחיקה

מסיבת רווקות מלווה תמיד בהתרגשות גדולה לכבוד הכלה שתוך כמה ימים תעמוד מתחת לחופה. זו ההזדמנות עבור הכלה ועבור כל החברות שלה להתפרע באופציה של מסיבת רווקות מצחיקה, שתימשך לאורך שעות רבות וההנאה תהיה עצומה.

תכנון של מסיבת רווקות

החברות שמתאמות ביניהן מסיבת רווקות מצחיקה בוחנות כמה וכמה אפשרויות והן עושות כל שניתן כדי להתאים את התוכן של המסיבה לכל החברות שאמורות להגיע למסיבה. אחת האופציות של מסיבת רווקות מצחיקה היא לשכור מפעילה שתעביר מידע בשיתוף עם הבנות כמו גרפולוגית, סקסולוגית, מיסטיקנית ועוד. אחרות יכולות להפעיל סטנד אפ שבו הבנות ייקרעו מצחוק, או מלכת דראג שתעביר קטעים יוצאי דופן. יש גם פעילות משותפת כמו זומבה, טוורקינג, או סטריפ דאנס. אפשר לקיים גם מסיבת קוקטייל שבה הבנות ילמדו איך להכין קוקטיילים מסקרנים וטעימים ביותר, לשקשק, לערבב וכמובן לשתות.

מסיבת רווקות מצחיקה

אביזרים למסיבת רווקות מצחיקה

שפע של אביזרים למסיבת רווקות שיקנו המארגנות עבור הבנות שתגענה למסיבת הרווקות יהפכו את מסיבת רווקות מצחיקה לאירוע נדיר מתחילתו ועד סופו. אם מדובר בווילה עם בריכת שחייה קונים לכל הבנות בגדי ים תואמים, מתנפחים לבריכה כמו גלגלי ים ומזרני ים בצבעים מרהיבים ובצורות מדהימות ובהם פינוקים כמו מקום להנחת המשקאות.

בנוסף לכך קשתות מצחיקות, כובעי קש מקסימים, סרטים של game  is over בלונים שיוצרים את הכיתוב bride to be , תיק קש והמון קישוטים מצחיקים לשולחנות האוכל במסיבה.

פינת צילום במסיבת רווקות

בפינת הצילום של מסיבת רווקות מצחיקה יונחו הרבה מאד אביזרי צילום למסיבת רווקות שהמצולמים יניחו על האף שלהם או על כל הפנים כמו משקפיים על מקל ארוך, שפם, כיתוב מצחיק, לבבות וכל זאת בתוך מסגרת קאפה ובשלל צבעים כמו רוז גולד או זהב כרום.

אביזרי צילום למסיבת רווקות

משחקי שתייה במסיבת רווקות

אחת ההפתעות במסיבת רווקות היא משחקים כמו גלגל המזל או משחקי משימה עם קלפי גירוד, הכוללים שתייה עבור המפסידות. לקראת מועד מסיבת הרווקות חשוב להזמין מראש את האביזרים הנחוצים באתר של מסיבלנד שהוא האתר הזול ביותר בישראל לרכישת מוצרים יפהפיים ומצחיקים למסיבת רווקות.