מסיבלנד גאה להציג בפניכם קטגוריית מדבקות מיתוג ליום הולדת. כאן תוכלו למצוא מבחר ענק ומרשים של מדבקות ממותגות ליום ההולדת של ילדכם. הסוגים המובילים ביותר הם מדבקות עגולות, מלבניות, מדבקות לבועות סבון, מדבקות לבקבוקים, ערכות מדבקות ממותגות ובאנרים ממותגים.

מדבקות ממותגות אישית

בחרו עכשיו מדבקות מיתוג ליום הולדת של ילדכם לפי שם, או לפי סוג הקונספט של יום ההולדת אותו בחרתם. מדבקות מיתוג אישי מאוד אהובות ושימושיות להדבקה על גבי מתנות, פרסים וכל דבר אחר בכדי ליחד את יום ההולדת שלכם. אם אהבתם מדבקות מיתוג ליום הולדת שאינן נמצאות כאן צרו איתנו קשר ונכין לכם במיוחד את מה שאתם הכי אוהבים.

מדבקות עגולות

מדבקות מלבניות

ערכת מדבקות מיתוג

באנר ממותג ליום הולדת

מדבקות לבקבוקים

מדבקות לבועות סבון

מדבקות בעיצוב אישי ליום הולדת

מדבקות מיתוג ליום הולדתרוצים גם אתם מדבקות בעיצוב אישי ליום הולדת של הבן או הבת? הזמינו עכשיו את המדבקות שאהבתם או שתשלחו לנו את התמונה של הילד עם השם ונכין במיוחד לכם מדבקות מיתוג אישיות, שבהם תוכלון להשתמש על גבי מוצרים ליום הולדת או לשימוש על גבי בקבוקים, מוצצים לגן או לכל דבר אחר. המדבקות שלנו נמצאות באיכות גבוהה מאוד ומיועדים למגוון רחב של שימושים ולכל גיל. בין אם אתם רוצים למתג אביזרים לימי הולדת, מתנות, פרסים, עיצוב שולחן ועוד.

מדבקות מיתוג במסיבלנד

צוות מסיבלנד עומד לרשותכם לכל שאלה ובקשה עבור מדבקות מיתוג ליום הולדת. אהבתם את מדבקות ממותגות שלנו או שאתם רוצים לשלוח לנו ונכין לכם מדבקות בעיצוב אישי ליום הולדת. בלחיצת כפתור או ברמת שיחת טלפון נסייע ונעזור לכם והמשלוח בדרך אליכם. צרו איתנו קשר טלפון: 04-6147777