יום הולדת שנה

חגיגת יום הולדת שנה לרך הנולד, הוא אירוע מרגש לא פחות מהולדת הבן או הבת כשנה לפני. ההורים מתרגשים יותר מהילד וגם מודעים לכך שכשיגדל הרך הנולד לא יזכור דבר מכך. עם זאת, הרצון גובר אצל ההורים לשמוח ביום הולדת שנה ויהי מה יש משהו מיוחד בקיום מסיבת יום הולדת שנה, הברק בעיני הילד/ה כשהם מסתכלים על הנרות הדולקים על העוגה, מתפלאים מהאטרקציות והגימיקים הפזורים במקום, מתפלאים משפע המתנות והצעצועים, מביא את ההורים לסיפוק עילאי אשר הוא כשלעצמו משמח ומרגש.

יום הולדת שנה ורוד זהב

יום הולדת שנה תכלת זהב

אביזרים לחגיגת שנה


תכנון יומולדת שנה

כדי לתכנן יום הולדת שנה חשוב שההורים יחליטו על מספר דברים עיקריים כדי לקיים את המסיבה. ראשית המקום עצמו ובחירת הנושא סביבו כל פעילות יום הולדת שנה תפעל. וזה כולל הזמנה לחגיגה בהזמנות מעוצבות, קישוט המקום ועיטור השולחנות לאורחים השונים ואינספור גאדג’טים ואביזרי משחק שונים שיחולקו במהלך האירוע לכולם מגדול ועד קטן. ביום הולדת שנה צריך להבחין גם אם מדובר בבן או בת. מטבע הדברים כל הקישוטים והאביזרים ליום הולדת יותאמו בהתאם לנושא שהחלטתם ובגווני צבעים המותאמים ומסמלים את ההבדל בין בנות לבנים. כחלק מההפקות וההכנות צריך גם להחליט עם מי חוגגים יום הולדת שנה? האם רק עם המשפחה הקרובה או שגם מזמינים חברים המגיעים יחד עם ילדיהם. את כל נושא התכנון וההפקה יש לבצע באופן מדויק ולהתאים את רכישת האביזרים והגימיקים בהתאם.

ומה עם הילדים הגדולים יותר?

אם יגיעו ליום הולדת שנה ילדים מעט יותר בוגרים, חשוב לתת להם תשומת לב ותעסוקה כך למשל פינות יצירה עם דפי צביעה, בובות גבס לצביעה ועוד. רק לאחר שהכל מתוכנן וידועים כל הנתונים, אתם מתפנים להתארגנות והיערכות באמצעות רכישת כל האביזרים המתבקשים.

בגדול, חוץ מהבדלי צבעים בעיצוב וקישוט המסיבה, אין הבדל משמעותי בין יום הולדת שנה לילד או לילדה. השמחה היא שמחה וההפקות וההכנות הן באותה מידה. חשוב לתכנן הכל מראש, לקבוע מיקום, כמות אורחים , סוג האירוח, הכנת הזמנות מעוצבות ויפות, עריכת שולחנות בהתאם לעיצוב הכולל, קישוטים ושרשראות וכמובן גימיקים ואביזרי הפעלה כולל חבילות שי ועוד מגוון רחב רעיונות למכביר.

חנות אביזרים ליומולדת שנה

לא כל ההורים תמיד יצירתיים ולא תמיד יודעים כיצד ואיך להתארגן. במרכז לאספקת אביזרים וגימיקים לאירועים בחנות המופלאה של מסיבלנד, תוכלו לקבל שירותי ייעוץ והכוונה תוך התאמה אישית לקיים יומולדת שנה הכי טוב וברמה אחת מעל כולם. צוות החברה המיומן והמקצועי יעזור לכם לגבש נושא מוביל ליום הולדת שנה באמצעות שפע של רעיונות מדהימים. לאחר שתקבלו החלטה בשיתוף עם צוות העובדים של מסיבלנד, תוכלו לרכוש את כל האביזרים, הקישוטים ושאר האטרקציות בחנות החברה, אשר מציעה שפע של אביזרים המותאמים לכל גיל ולכל  מטרה גם אם מדובר בבנים או בנות ועוד.

יומולדת גיל שנה עם מסיבלנד

בחנות האביזרים והגימיקים של מסיבלנד וגם באתר האינטרנט של החברה תוכלו להנות משפע של אביזרים ומוצרים שיעשו לכם את החגיגה למושלמת ומשתלמת במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים. ניתן להזמין גם באתר החברה ולקבל את ההזמנה במשלוח לכל רחבי הארץ ותוך 3 ימי עסקים בלבד. התקשרו עכשיו  04-6147777