Posted on

יום הולדת 40

גיל ארבעים הוא הגיל בו ניתן להתחיל לחייך ולהירגע, שכן רוב האנשים כבר בנו את הבסיס של חייהם ויכולים להתחיל וליהנות.

כאן מדובר על גיל אמצע החיים, הגיל בו הגוף עדיין מרגיש צעיר ויש אפשרות לחגוג את מסיבת יום הולדת 40 בדיוק כפי שתמיד רציתם. מעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת ארבעים? התחילו לקרוא מהו הציוד החשוב אותו יש לקנות למסיבה. הבה נתחיל..

יום הולדת 40 באווירה המתאימה – היכן עורכים את המסיבה

הדבר הראשון עליו יש להחליט הוא האם אתם מעוניינים לערוך את מסיבת יום הולדת 40 במרחב חיצוני או פנימי. שכן, תצטרכו לרכוש אביזרים ליום הולדת הנערכת בחוף הים, על היאכטה או בקאנטרי קרוב לוודאי שיהיה שונה מזה אשר תקנו למסיבה אותה תערכו בבית שלכם או בבית של חברים. הדבר השני אותו חשוב לקחת בחשבון הוא האם מדובר על מסיבת יום הולדת ארבעים לאישה או לגבר, שכן העיצוב של אותו ציוד בו תבחרו יהיה שונה

.תמונה של חגיגות יום הולדת 40  

עיצוב שולחן יום הולדת 40

אחת הפעולות החשובות ביותר עליהן יש להתעכב בכל מסיבת יום הולדת הוא עיצוב שולחן יום ההולדת 40. כאן מדובר על אותו שולחן אשר עומד במרכז החדר או לצד אחד מקירות החדר וזה אשר תופס את רוב תשומת הלב. שולחן זה ישמש לעוגת יום ההולדת אשר תעמוד במרכז, לכיבוד, לשתייה וכמובן הפתעות ליום הולדת אותן האורחים יביאו לחתן השמחה. בכדי להתאים את השולחן ליום הולדת 40 חשוב לבחור את:

  • מפה – המפה המתאימה ביותר (יש אפשרות לבחור מפה בגוונים מיוחדים חלקים, כמו למשל מפה מטאלית רוז גולד לנשים, מטאלית לגברים או בגוון זהב טאלי לשני המינים. באם אתם מעוניינים ניתן לבחור במפה דקורטיבית שעליה מתנוססים פסים ורודים, ציור של פול מון, ציורי עלים, מפה בצבע מנטה, מפה עם נקודות והאפשרויות עוד רבות. 
  • כלי הגשה מיוחדים – כמו למשל צלחות גדולות בצבע שיש ורוד, צלחות פסים ורודות, צלחות נייר בגוונים שונים, צלחות שחור לבן שעליהם מתנוססת הברכה HAPPY BIRTHDAY והאפשרויות רבות. לצלחות יש לצרף סכו”ם מותאם, כוסות חד פעמיים, כוסות קוקטייל, מעמדים מיוחדים לעוגה, כלים להגשת מתוקים, קונפטי ועוד.

מעוניינים “לפתוח שולחן” מרשים ומעורר התפעלות ליום הולדת ארבעים שלכם? לא מעוניינים להתעסק בכל הקשור אל עיצוב שולחן יום הולדת 40 ?

התקשרו אלינו לצוות המומחים של מסיבלנד בטלפון 04-6147777 ואנחנו נשמח לעזור לכם.