Posted on

יום הולדת 30

לא כל יום חוגגים את גיל שלושים. כאן מדובר על גיל בו מתחילים לחשוב על בניית קריירה, בניית משפחה ומה העתיד צופן לנו.

גיל שלושים הוא אחד הגילאים המהנים ביותר, שכן במקרים רבים הלימודים כבר מאחוריכם וכעת כל שנותר לכם לעשות הוא למצוא את בן או בת הזוג איתו אתם רוצים להקים משפחה ולתכנן את העתיד שלכם בהנאה. אם גם אתם מעוניינים לערוך מסיבת יום הולדת או להפתיע את החבר הטוב או החברה הטובה במסיבת הפתעה של יום הולדת 30 חשוב שתתכננו את ההפקה באופן מוקפד ותקפידו לרכוש מבעוד מועד אביזרים לימי הולדת.

מצאו את ההבדלים – יום הולדת לו ולה

יום הולדת 30 לגבר – כאן תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים לחגוג לבעל השמחה את היום הולדת בבית, בפאב, על יאכטה מפוארת או אפילו במגרש כדורגל או במגרש הטניס..המשחק אותו הוא כה אוהב. הציוד אותו חיוני לקנות ליום ההולדת: בלונים ליום ההולדת , זיקוקים, זר לראש, גביעי מרטיני ענק, כוסות אננס וקוקוס עם קשי פלמינגו בשביל האווירה, צלחות מסיבה טרופית ועוד

יום הולדת 30 לאישה  – כאן ניתן לחגוג את היום הולדת בוילה מפוארת או לופט. בפאב אותה החברה אוהבת. בחוף הים או להפתיע אותה בבית של אחת החברות. כאן הציוד ליום הולדת שלושים יהיה במידה רבה זהה לציוד של יום הולדת 30 לבן, אך הצבעים יהיו ורודים, אדומים ולבנים והמפות, הצלחות והכוסות יהיו בעיצוב שונה.

מסיבת יום הולדת 30
גיל 30 הוא אחד הגילאים המהנים ביותר לחגוג יום הולדת!

עיצוב שולחן יום הולדת 30

אין זה משנה אם מדובר על יום הולדת 30, יום הולדת 20 או יום הולדת 50, אחד הדברים ממנו לא ניתן להתעלם הוא עיצוב שולחן יום הולדת. שולחן זה תמיד יהיה מוקד המסיבה ולא ניתן יהיה להתעלם ממנו. לכן, חשוב שכל ההשקעה של הקישוטים, המתוקים וכן הפתעות ליומולדת . הדברים החשובים אותם יש לתכנן בשולחן יום ההולדת הם:

  • מפה – המפה צריכה להתאים לנושא יום ההולדת ולעובדה שמדובר על יום הולדת 30 ולא על יום הולדת לילד או לאדם מבוגר. חשוב לבחור מתנה המתאימה לאווירת המסיבה.

 

  • עוגה – חשוב להחליט היכן העוגה תעמוד. ברוב מסיבות יום ההולדת מעדיפים להעמיד אותה על מעמד עוגה במרכז השולחן ומסביבה סוגים שונים של ממתקים אשר אהובים על האדם החוגג את כלים – חשוב לקנות כלים חד פעמיים המתאימים בצבע ובדקורציה לאותה מסיבת יום הולדת 30 לבן או לבת. דבר זה כולל גם מפיות וכוסות קוקטייל.

אם אינכם מעוניינים להתחיל ולעסוק בכל הקשור בנושא עיצוב של שולחן יום ההולדת, אז ניתן לשכור את שירותיו של בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

מעוניינים להתחיל ולראות מהן האפשרויות שלכם בכל הקשור אל אביזרים וגימיקים למסיבת יום ההולדת? צרו איתנו קשר בטלפון  04-6147777