Posted on

יום הולדת 20

הילד השתחרר מהצבא, נסע לטיול הגדול וכעת חזר ואתם מעוניינים לחגוג לו יום הולדת 20? החבר הכי טוב שלכם הגיע לגיל שבו הכל מתחיל ואתם רוצים לערוך לו מסיבת הפתעה?

במאמר זה נרשום בפניכם את כל אותם דברים חשובים אודות ארגון יום הולדת 20 לחבר הטוב או לחברה, נעדכן אתכם ברשימה רעננה של רעיונות לנושאי יום הולדת וכמובן נרחיב את כל שיש לדעת אודת אביזרים ליום הולדת אותם יש לקנות עיצוב שולחן יום הולדת 20. הבה נתחיל..

רעיונות למסיבת יום הולדת 20 

יום הולדת 20 הוא “ה” יום הולדת. גיל עשרים הוא הגיל בו כבר סיימתם תיכון, סיימתם צבא וקרוב לוודאי שכבר טיילתם באותן מדינות שעניינו אתכם. כעת, הגיע הזמן לעלות הילוך וליהנות מכל רגע עם החברים והחברה, שכן שנות העשרים הן השנים הטובות ביותר בחייכם, שניים ללא התחייבות וללא מחויבות, שנים בהם כל שנותר הוא לחגוג ואם כבר חוגגים, אז חשוב לעשות זאת בגדול. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את אותו רעיון יום הולדת 20 ולהתחיל ליישם:

  • מסיבת יום הולדת בפאב – הרעיון הראשון הוא לערוך את המסיבה בפאב. כאן, כל שתצטרכו הוא לברר את עלות השכרת הרחבה הפרטית, לקנות ציוד, כמו למשל לקנות אותיות מוארות או בלונים אותיות, זוהרים למסיבה, בלוני מספרים, זר לראש יום ההולדת של החבר, קונפטי ולהגיע להסדר עם בעלי הפאב בנוגע למתאבנים ואתם מסודרים.

 

  • יום הולדת בים – כאן תוכלו לחגוג את יום הולדת 20 לחבר או לחברה הטובה או על החוף או בשייט מפנק על המים. כאן תוכלו להחליט לגבי הפלגה על יאכטה פרטית מאבוזרת ולרכוש רק את הציוד המשלים, כמו למשל כתר, בלונים מיוחדים וקונפטי.

 

  • היום הולדת 20 בלופט – ניתן לשכור לופט מפואר בעיר תל אביב או בכל עיר גדולה אחרת בארץ. חשוב לוודא שבלופט יש ג’קוזי או בריכה, מערכת סראונד, חדר מספיק גדול לריקודים ומסך טלוויזיה ענק לקליפים. גם כאן כל שידרש מכם הוא להשלים את החסר ולרכוש קישוטים לשולחן חתן השמחה, בלונים מפוארים, כלים חד פעמיים ולהזמין אוכל ושתייה.
תמונה מחגיגות יום הולדת 20
יום הולדת 20 הוא “ה” יום הולדת!

יום הולדת 20 רק עם מסיבלנד 

מעוניינים להפוך את מסיבת גיל העשרים למסיבה הכי מהנה שחוויתם אי פעם? במסיבלנד תוכלו למצוא מבחר רחב של הפתעות ליומולדת  בלתי נשכח.

התקשרו אלינו לצוות המומחים של מסיבלנד בטלפון 04-6147777 ואילו אנחנו נייעץ לכם לעצב את השולחן המרכזי במסיבה ונעדכן אתכם במבצעים קישוטים מיוחדים ליום הולדת.