Posted on

יום הולדת 14

גיל 14 הוא גיל שבו הילדים שלכם כבר הפכו להיות נערים גדולים. הם חושבים על יום ההולדת שלהם לפעמים כבר חודשים מראש ולכן תמיד כדאי להחליט איתם ביחד על הקונספט של מסיבת יום ההולדת שלהם.

 

הכנו לכם כמה רעיונות יצירתיים לתכנון מסיבת יום הולדת 14 שלהם.

רעיונות יצירתיים עבור יום לגיל הולדת 14

ימי הולדת הם תמיד סיבה טובה לצאת קצת מהקופסא ולחשוב על קונספטים אדירים שאפשר לעשות כמו:

יום הולדת 14 בסגנון הוליוודי – הנערים שלכם חיים בסרט? למה שלא תביאו את הסרט אליהם למסיבת יום ההולדת? אתם יכולים לארגן במסיבלנד עיצוב שולחן ליום הולדת  עם מארזי פופקורן לאורחים, מפות פרנזים בצבעים מטאליים ומארזים להגשה של אוכל בצורת מכוניות וינטאג’ הוליוודיות שיגרמו לאורחים שלכם להרגיש הכי בסרט!

תמונה של חגיגת יום הולדת 14
עיצוב שולחן יום הולדת עם עוגת אננס מעוצבת, קונפטי של פלמינגו ועוד הרבה אביזרים ליום הולדת שיגרמו לכם להרגיש על חוף הים בדצמבר!

יום הולדת 14 בבריכה

למרות שנהוג לחשוב שאפשר לחגוג יום הולדת בבריכה רק בחודשי החורף אפשר לחגוג אותו בכל חודשי השנה! איך תעשו את זה? תשכרו מקום סגור / לופט / וילה עם בריכה מקורה שמגיע עם חימום. תקשטו את המקום באביזרים לבריכה מאתר מסיבלנד כמו מתנפחים לבריכה בצורות וגדלים שונים, עיצוב שולחן ליום הולדת 14 עם עוגת אננס מעוצבת, קונפטי של פלמינגו, שרשראות הוואי ועוד הרבה אביזרים ליום הולדת שיגרמו לכם להרגיש על חוף הים בדצמבר!

יום הולדת 14 חוגגים עם מסיבלנד!

במסיבלנד תוכלו למצוא חבילות שוות במגוון נושאים לחגיגת יום הולדת 14 בסטייל! החיפוש אצלנו באתר קל ונוח ומגיע אליכם הביתה תוך 3 ימי עסקים בלבד!

 

רוצים לשמוע על החבילות שלנו ליום הולדת 14? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950.