Posted on

יום הולדת 13

הילד הגיע לגיל בר מצווה והולך לחגוג יום הולדת 13!! איך תחגגו לו את יום ההולדת החשוב הזה? הבאנו לכם כמה טיפים לעיצוב מסיבה מנצחת!

 

רעיונות ליום הולדת 13

דרך טובה לגרום לילד שלכם להתלהב ממסיבת בר המצווה שלו היא לערב אותו בשלב תכנון המסיבה ולהחליט על נושא ליום הולדת 13 ביחד. הבאנו לכם כמה נושאים שילדים אוהבים לחגוג איתם את ימי ההולדת שלהם.

יום הולדת 13 בנושא כדורגל

תארגנו לחתן בר המצווה יום הולדת 13 בנושא קבוצת הכדורגל האהובה עליו. ניתן למצוא באתר מסיבלנד מבחר גדול של קישוטים ואביזרים לעיצוב שולחן של יומולדת בנושא כדורגל כמו מפת שולחן שנראית כמו מגרש כדורגל, מעמד לעוגות בצורת כדור של כדורגל, כוסות, צלחות, מפיות וסכו”ם בצבעי הקבוצה האהובה ועוד.

תמונה של חגיגות יום הולדת 13
דרך טובה לגרום לילד שלכם להתלהב ממסיבת בר המצווה שלו היא לערב אותו בשלב תכנון המסיבה ולהחליט על נושא ליום הולדת 13 ביחד.

יום הולדת 13 בנושא גיבורי על

אם הילד שלכם מתחבר לסרטים של מארוול ודי.סי למה לא לארגן לו יומולדת בנושא גיבורי העל האהובים עליו? באתר מסיבלנד אפשר למצוא, למשל, חבילת ספיידרמן ל- 32 ילדים שכוללת: לשולחן: עיצוב שולחן – מפה לשולחן של ספיידרמן, צלחות, כוסות, מפיות, מעמד למאפינס של ספיידרמן, קישוט יום ההולדת – קישוטים לתלייה, שרשראות לתלייה, בלון ענקי של ספיידרמן ועוד  בלונים למסיבות.

אביזרים ליום הולדת 13 קונים במסיבלנד!

כל מה שתרצו לקנות כדי לתכנן יום הולדת 13 מדהים נמצא באתר של מסיבלנד! חשוב לנו לתת לכם פתרון קל ויעיל לארגון המסיבה בלי לחץ ובלאגן. בגלל זה תוכלו למצוא אצלנו קטגוריות מסודרות לפי נושאים שאפשר לבחור מהם בנוחות מהבית שלכם מבלי להתרוצץ במיליון ואחת חנויות. המשלוח שלנו יגיע אליכם עד הבית תוך 3 ימי עסקים בלבד! אז למה אתם מחכים?

 

מחפשים רעיונות ליום הולדת 13? נשמח לעזור לכם! התקשרו כבר עכשיו לטלפון: 04-6147777 או לנייד: 052-6980950.